Svar: 157
Tråde: 14
Tilmeldt: May 2008
Har lige haft kontakt med Aprilia Importøren og han siger:
DU MÅ FOR ALT I VERDEN ikke komme kaburatorsprit i den for det ødelægger motoren. De kan ikke tåle at få kaburatorsprit i sig, da de er elektronisk styret, og jeg har fået af vide, det er pga. den økonomisering af olieblandningen som gør det.
Og det gælder alle Ditech-modellerne.
M.v.h.
Kalleuni.
Aprilia, så køre det for dig.
Aprilia sr 50 r Factory, Honda SFX, Puch Monza 3g, Puch Maxi P, Honda Amigo, NSU 2 g. (håndgear).
Svar: 3
Tråde: 1
Tilmeldt: Jan 2009
hihi det kunne jeg godt ha fortalt dig os
//kiim
nrg mc3 90 km/t :D
Svar: 2.345
Tråde: 38
Tilmeldt: Apr 2007
8700-kiim Skrev:hihi det kunne jeg godt ha fortalt dig os
Og jeg kan fortælle dig at du skal overholde reglerne, specielt §2.
Du kan genlæse reglerne her :
http://www.billig-scooter.dk/profile.php?mode=register , og du kan se grunden til vi håndhæver §2 her :
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=7744 .
Når du har læst informationen fra de to ovenstående links igennem, så retter du dit eksisterende indlæg, så det overholder §2. Du retter dit eksisterende indlæg, ved at klikke på det ikon som ligner et ark papir med ens saks, oppe til højre i dit eksisterende indlæg.
På forhånd tak.
Dutch
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Har heller aldrig mødt på problemer med isdannelser/kondens på en indsprøjtningsmotor. De starter altid om vinteren - dels pga. en effektiv "choker" (forlænget indsprøjtningstid), der selv styrer tomgang benzin/luftblanding. Og så står benzinen altid luftfrit med tryk på (ingen kondensdannelse) kun tanken kan i princippet indeholde kondens og dermed små perler af frost i ekstreme tilfælde.
Svar: 157
Tråde: 14
Tilmeldt: May 2008
Energy Skrev:Har heller aldrig mødt på problemer med isdannelser/kondens på en indsprøjtningsmotor. De starter altid om vinteren - dels pga. en effektiv "choker" (forlænget indsprøjtningstid), der selv styrer tomgang benzin/luftblanding. Og så står benzinen altid luftfrit med tryk på (ingen kondensdannelse) kun tanken kan i princippet indeholde kondens og dermed små perler af frost i ekstreme tilfælde.
Ja, se det er jo lige det, at så meget forstand har jeg netop ikke på det, derfor kunne jeg jo godt gå hen og tro det kunne ha' været problemet. Det er jo så bare rigtig godt at nogle gode og kloge brugere herfra kan fortælle mig en masse om det. Tak for hjælpen så blev jeg det klogere.
M.v.h.
Kalleuni.
Aprilia, så køre det for dig.
Aprilia sr 50 r Factory, Honda SFX, Puch Monza 3g, Puch Maxi P, Honda Amigo, NSU 2 g. (håndgear).