Lige bortset fra at navnet ikke er helt det samme - den er vist rettet mod Baotian - så skulle du kunne finde en nogenlunde fornuftig manual i 'Download' sektionen (
http://www.billig-scooter.dk/dload.php?a...file_id=70 ).
Når du senere går på jagt på nettet, vil du have behov for at kende din motortype, som er en 'GY6'. Der findes et par varianter (vistnok kaldet 139QMA og QMB afhængig af motorvolumen). Stealth'en er egentlig ikke speciel, og det skal ses som noget godt! Remme, varioer, ruller, dyser, karburatorer og en hoben andre sliddele er standard, man skal bare referere til GY6, og så er den hjemme. Lidt som at eje en Golf eller en Corolla; udvalget er enormt.
Hvis din maskine er ny - så lad være med at bekymre dig om slige småting som et defekt gaskabel; reklamér til butikken, og forvent at de fikser det gratis! Havde selv oliespild fra den lille gearkasse som sidder ved baghjulet (og som ikke nævnes nogetsteds m.h.t. olieskift!) og fik det ordnet UB og uden vrøvl. Brug din garanti... Og hør på følgende råd: Tag som et minimum 1. service hos T.Hansen - de gør 'noget' ved maskinen, som jeg er ret sikker på den ikke kan undvære. Min Stealth kom tilbage og var helt forvandlet; meget lavere tomgang, blødere motorgang og bedre økonomi.
Andet du kan forvente; at speedometeret ikke passer til nogetsomhelst. At maskinen temmelig nøjagtigt kører 45 (hvis det altså er en 45'er...), og at der ikke er potentiale til meget mere end 50-55 km, såfremt du vælger at fifle med maskinen uden at ty til regulær tuning. Du kan osse forvente at alting ruster hurtigt, og personligt er jeg meget skuffet over den aldeles amatøragtigt fremstillede forbremse. Muligvis er den 'skivebremse', drevet med hydraulik og bremsevæske, men desværre af en så ringe mekanisk udførelse at *nogen* burde skamme sig! Til gengæld er lyset godt, maskinen er alting-automatisk og vedligeholdet er uproblematisk/enkelt.