08-05-2006, 14:27
Jeg er den Ulykkelige ejer af en Linjun JL50QT-5.
Den kørte meget dårligt indtil at jeg brækkede begrænseren af i toppen af kaburatoren (efter syn).
Og satte en dysse 80 i istedet for den orginale 74. Den har her efter kørt rimeligt (dvs. 55-65 kmt.) indtil i går hvor den har kørt ca. 1000 km. Så kunne den næsten ikke kommeigang. Efter lang tids hakken og sprutten begyndte den at komme lidt igang igen. Men her dagen efter er det det samme igen. Nu har jeg så sat den orginale dysse i igen men det var uden ændringer. Er der nogen her på siden der har et par gode råd.
Den kørte meget dårligt indtil at jeg brækkede begrænseren af i toppen af kaburatoren (efter syn).
Og satte en dysse 80 i istedet for den orginale 74. Den har her efter kørt rimeligt (dvs. 55-65 kmt.) indtil i går hvor den har kørt ca. 1000 km. Så kunne den næsten ikke kommeigang. Efter lang tids hakken og sprutten begyndte den at komme lidt igang igen. Men her dagen efter er det det samme igen. Nu har jeg så sat den orginale dysse i igen men det var uden ændringer. Er der nogen her på siden der har et par gode råd.