Søg Garagen Hej Gæst! Register

motor
#1
hej. nu kan min chopper ikke mere. 9077 km i dag, den er godt nok ved at være træt, men den har været kæmpe griner at køre på, det skal den have. men for faen noget kineser gøjl.

motorene er egentligt fine nok, jeg har bare været lidt uheldig. men den chopper den har været en dyr satan at ligge og banke rundt på. jeg kunne have fået mc kort og mc for dens pris. det er bare de mest nederen ting der går i stykker, nu er de nr 2 tank pga dårlig svejsning, og nr 2 baghjul pga den åndsvage gummichok kobling der sidder i baghjulet. og min bagskærm den er ved at smuldre væk "hvad sker der"....

men så brændte den første motor af pga for meget varme. for stort tun, og for små køleribber og ingen oliekøler. så den begyndte og tikke og sagde bang, og gik stille og roligt ud. jeg har ikke åbnet den endnu. så det er en overraskelse når den skal åbnes. tror plejstangen er knækket.

men så købte jeg en pocketbike og stjal motoren fra den. wee så skete der noget- men koblingen var afsatemt til en pocketbikes lave vægt og det tænkte jeg da slet ikke over, så den kobling er slidt blank.. og lige siden dag 1 har den pocketbike motor dryppet lidt. og det er fra den midterste parkning i blokken-

dvs at begge motorer skal have kobling og svinghjul af og blokken skal skilles ad, så jeg kan skifte parkningen i midten. koblingen på den store motor skal sende til jylland og have vulkaniceret ny belægning på.. og fjederne skal udskiftes. og så kan jeg jo lige så godt skifte krumtapslejerne samtidig til nogle skf. ja den ene krumtap skal jo nok skiftes ud så....

men jeg har aldrig skildt blokken/gearkassen ad på en honda så det bliver en ordentlig mundfuld. har hørt noget om løse nåle lejer der kan falde ud. og spec aftrækkere der skal til..
men elligevel skulle det egentligt være lige til får jeg så af vide fra anden side.

er der nogle af jer der har prøvet det før ?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی


Forum spring: