Søg Garagen Hej Gæst! Register

Gilera parkeringslys?
#1
Hejsa Smil

Jeg kan se i manualen til min scooter, at der rent faktisk skulle være parkeringslys/positionslys på min scooter. Problemet er bare, at det ikke ser ud til at lyse når jeg slukker scooteren - er det ikke meningen? :wink:

Udgyd gerne vise ord Grin

Tak,

Christian
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal have tænding på Smil Så burde du kunne se det :P ellers ville du jo bare tømme dit batteri..
Svar
#3
2hvybg3yb Skrev:Du skal have tænding på Smil Så burde du kunne se det :P ellers ville du jo bare tømme dit batteri..
Tænding som i motoren kører, eller bare dreje nøglen helt om? Smil

Drejet nøgle giver ihvertfald ingen lys her Ked af det
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
#4
Hmm.. Kan være pæren er gået :P
Svar
#5
Først og fremmest, så er der intet krav om possitonslys eller parkeringslys på en lille knallert :wink: For det andet, er der på de små knallerter, jeg kan komme i tanke om, der har possitonslys, ikke mulighed for at anvende det efter hensigten. Af uforståelige årsager er possitionslyset nemlig ikke, modsat blinklysene, forbundet således, at der er mulighed for, at tænde lyset, uden at motoren kører Fortvivlethock: , hvilket gør det umuligt, at anvende det som parkeringslys, og derfor alene kan bruges som possitionslys ved standsning. Selvom jeg må indrømme :oops: , at jeg bruger det som kørelys om dagen, så er dette altså ikke "efter bogen", da det er nærlyset, der skal bruges ved kørsel om dagen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Haha.. Havde jeg ikke lige regnet med :P Min mors Vespa 125, har dem nemlig tændt når der er tænding på scooteren og ikke ved motorgang :P
Svar
#7
2hvybg3yb Skrev:Haha.. Havde jeg ikke lige regnet med :P Min mors Vespa 125, har dem nemlig tændt når der er tænding på scooteren og ikke ved motorgang :P

Så er det jo også en motorcykel Smil

-- Mit er ALDRIG tændt :P Heller ikke når motoren kører. Jeg ved ikke lige hvad der sker for det. :P
www.Kemikongen.com ;)

Gilera Storm'en er rundet de 15.000 kilometer - Kørt af mig på et enkelt år ;).
Jeg kører nu hovedsagligt på min Aprilia SX.
Svar
#8
Ja, en motorcykel (scooter Blink med øjet) hehe, den kører ihvertifald dejligt.. Men dens lys er også mega mærkeligt, der er 4 forskellige knapper til at få det samme lys :P
Svar


Forum spring: