Svar: 19
Tråde: 3
Tilmeldt: Apr 2008
Jeg har samme problem med min Gilera Runner LC at efter et par dage mister den vacuum så jeg ikke kan starte men suger jeg lidt i slangen kan jeg køre et par dage igen men kan det virkelig være menbranerne som er skyld i det eller er det snare hanen ?
Svar: 43
Tråde: 10
Tilmeldt: Mar 2007
Hejsa
Ja jeg har da godt nok solgt den for langt tid siden, men jeg fandt ud af hvad der var galt med den.
Den var simpelthen blevet utæt mellem studsen og karburatoren, fandt ud af at den ene skrue var overskruet, så jeg satte et nyt på og vupti så funkede den igen.
Men dit problem kunne godt være hanen ja eller skidt ved membranen, men er ikke helt sikkert.
Har iøvrigt lige købt en PGO BIG MAX 50 fra 2006 (for knap 2 år siden), kører kanon.
Mvh Arnold
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
Lyder mærkelig, hvis den er så utæt i manifold, at den ikke kan lave vakuum til benzinhanen, burde det give store problemer med motorgangen, specielt i tomgang vil den være helt umulig.
Tror snare at karburatoren er utæt, og den er så svær at starte fordi svømmerhuset først skal fyldes op.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Oct 2008
Hvad er det for en kaburator du har købt til arnold.. har nemlig selv en katana og lavede et emne for noget tid siden.. men der er ikke blevet savret på det... kan det ikke være indsugningen det er gået galt med?.. (er en klaphat til scootere
)
MVH alex.
Svar: 342
Tråde: 8
Tilmeldt: Jan 2007
arnold Skrev:Det var nemlig det jeg ville bruge den til.
Jeg fandt engang en hollandsk suzuki katana reservedelsforhandler på nettet , der skulle man bare taste det originale nummer på reservedelen ind og så kom billed og prisen op på siden.
Det var også meget billigt i forhold til hvad man skal gi herhjemme.Men øv den er blevet væk under en formation af pc og jeg kan ikke finde den igen.
Må være denne side du tænker på:
http://www.easyparts.nl/