Søg Garagen Hej Gæst! Register

Garage billeder
#1
Hey derude.

Jeg har kigget efter et indlæg her inde, hvor der var et program til at ændrer størrelsen på sit billede, så det kunne komme i garagen. Mit problem, er kort sagt at mine billeder er for gode. De er lidt for store og fylder for meget. Hvordan får jeg billeder ind i garagen?
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Bruger du Linux kan jeg anbefale at loade billederne ind i Gimp og benytte rescale-funktionen til at skrumpe dem med så de kommer under grænsen. Husk også at kun JPG og PNG er tilladt, så hvis dine billeder er i et andet format skal du lige exporte dem som JPG.

Hvis du er en Windozer er der en MS Foto Editor i MS Office som vist har en lignende funktion. Jeg ved dog ikke så meget om MS-programmer da jeg aldrig bruger nogle.
Svar
#3
99amartin Skrev:Hey derude.

Jeg har kigget efter et indlæg her inde, hvor der var et program til at ændrer størrelsen på sit billede, så det kunne komme i garagen. Mit problem, er kort sagt at mine billeder er for gode. De er lidt for store og fylder for meget. Hvordan får jeg billeder ind i garagen?
Hjælpen er nær:


Guide: Sådan bruger du Garagen
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Svar


Forum spring: