Søg Garagen Hej Gæst! Register

Teknisk tegneprogram
#1
Hey derude Smil

Jeg søger et gratis program, til at tegne teknisk tegning. Jeg kan godt tegne i hånden, men vil gerne have det ind på computeren. Nogle idéer?

Undskyld stavefejl, hvis der er nogen. Jeg kører en version af IE der ikke kan kører vores stavekontrol, her på siden.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
99amartin Skrev:Hey derude Smil

Jeg søger et gratis program, til at tegne teknisk tegning. Jeg kan godt tegne i hånden, men vil gerne have det ind på computeren. Nogle idéer?

Husk §2 i reglerne (overskriften Blink med øjet ).
Svar
#3
Hvilket slags tegneprogram søger du? Hvad er det du vil tegne? For der findes jo tusinder af foskellige programmer..
Peugeot Speedfight 2 AC 08

--------------------------------

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
Svar
#4
CJ92 Skrev:Hvilket slags tegneprogram søger du? Hvad er det du vil tegne? For der findes jo tusinder af foskellige programmer..

Jeg tænker på et program der kan tegne en arbejdstegning, over fx en pumpe. Eller tegninger der kan tegne et hus, som grundplan. hvis du forstår.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#5
Du kan prøve at google dig frem.

Jeg kender den ikke, men den her kom frem ved at indtaste "drawing application freeware"
http://3d2f.com/programs/43-566-powerdra...load.shtml

Der findes en masse derude. Om det så er elektroniktegninger og printudlægning findes det som freeware. (Ikke specielt avancerede, ganske vist!)

Men få lige sat McAfee SiteAdvisor i gang først. Flere af de sites, google finder, er åbenbart ikke helt fine i kanten. Ond
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
99amartin Skrev:Jeg tænker på et program der kan tegne en arbejdstegning, over fx en pumpe. Eller tegninger der kan tegne et hus, som grundplan. hvis du forstår.

Det gør jeg skam.. Går selv på HTX, og der får man udleveret bærbar, og der har vi AutoCad på. Som vi har brugt mange gange (dog skal man lige lærer det, da det er ret kompliceret). Men det er det program, som mange bygningsingeniører bruger, til at konstruere tegninger, til det pågældende byggeri..
Peugeot Speedfight 2 AC 08

--------------------------------

When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep - not screaming, like the passengers in his car.
Svar
#7
walker1 Skrev:Du kan prøve at google dig frem.

Jeg kender den ikke, men den her kom frem ved at indtaste "drawing application freeware"
http://3d2f.com/programs/43-566-powerdra...load.shtml

Der findes en masse derude. Om det så er elektroniktegninger og printudlægning findes det som freeware. (Ikke specielt avancerede, ganske vist!)

Men få lige sat McAfee SiteAdvisor i gang først. Flere af de sites, google finder, er åbenbart ikke helt fine i kanten. Ond

Tak for linket. Kun et problem, og kan godt være det er mig der er lidt tungnem, men kan ikk lige finde downloader linket.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#8
99amartin Skrev:Tak for linket. Kun et problem, og kan godt være det er mig der er lidt tungnem, men kan ikk lige finde downloader linket.

Der er en download, men du skal meget langt ned på siden. Lige under det der MP3 logo, og lige over afsnittet ved navn: Similar software shotlights

Men ellers: http://www.tekhnelogos.com/demos/pdrawsetup.exe

Lidt mere info her:
http://www.tekhnelogos.com/powerdrawindexEn.html

Men igen: Har ingen anelse om, hvad det er, hvor godt det er, eller om det dækker dit behov.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#9
Du kan prøve www.googleskechup.com DET mener jeg den hedder
der kan du tegne huse og møblerer dem og se dem i 3D.
www.sketchup.google.com/ Jeg ændrede den lige den første ikke du,
det vil ikke virke her.
kør ikke hurtigere end dine engle kan følge med
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Der er også en der hedder envisioneer fra cadsoft kik på google.
Skriv envisioneer i søgfeltet og tryk google søgning.
kør ikke hurtigere end dine engle kan følge med
Svar
#11
Jeg har google's program, og envisioneer, og kan ikke det jeg gerne vil i dem. Jeg prøver at finde en free trial af autocad eller autodesk indventor.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar


Forum spring: