Søg Garagen Hej Gæst! Register

Membran på Hot 50 fra 2008??
#1
Jeg har en Hot 50 fra 2008, og jeg har siddet og kigget lidt rundt på hjemmesiden her, og læst noget om en tragt i membranen or something like that?
Indtil videre har jeg kun fjernet skiven og regner med at sætte et Powerluftfilter på i løbet af de kommende par dage.
Men denne "membran, hvor sidder den på en Hot 50? Jeg har ledt og ledt, skilt ting ad og samlet det hele igen, til sidst så meget af den ikke kunne starte, men det fik jeg klaret og den kører fint igen.

Men hvor sidder denne tragt, og hvor sidder de plader som skal bugges på en PGO Hot 50?



PS: Jeg stinker til alt det med scootere i forvejen, så please skær det ud i pap når/hvis i svarer. Tusind tak.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Loloboy Skrev:Jeg har en Hot 50 fra 2008, og jeg har siddet og kigget lidt rundt på hjemmesiden her, og læst noget om en tragt i membranen or something like that?
Indtil videre har jeg kun fjernet skiven og regner med at sætte et Powerluftfilter på i løbet af de kommende par dage.
Men denne "membran, hvor sidder den på en Hot 50? Jeg har ledt og ledt, skilt ting ad og samlet det hele igen, til sidst så meget af den ikke kunne starte, men det fik jeg klaret og den kører fint igen.

Men hvor sidder denne tragt, og hvor sidder de plader som skal bugges på en PGO Hot 50?



PS: Jeg stinker til alt det med scootere i forvejen, så please skær det ud i pap når/hvis i svarer. Tusind tak.

Hej!

Membranen er den sidder under din studs hvor din kaburator sidder på og under den som sidder fat med 4 skruer sidder tragt.
Men ellers kig de her indlæg igemmen der er også foto http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...&highlight= :wink:
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar
#3
Rc scooter Skrev:Hej!

Membranen er den sidder under din studs hvor din kaburator sidder på og under den som sidder fat med 4 skruer sidder tragt ....
Men ellers kig de her indlæg igemmen der er også foto http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...&highlight= :wink:

Takker Smil det hjalp lidtSmil det er for mørkt til at rende ud og rode med det nu, men vil helt sikkert se på det i morgen formiddag :P vender tilbage om det hjalp, og om jeg overhovedet kan finde ud af det xD
Svar
#4
Jeg har nu været ude og skille det meste fra hinanden, tog Karburatoren af, der var ikke noget som helst under den som lignede en Membran..

Så jeg tænkte på om der var nogle som havde nogle billeder af en PGO hvor der var åbnet ned til Membranen ??

Takker, bukker og nejer Smil
Svar
#5
Loloboy Skrev:Jeg har nu været ude og skille det meste fra hinanden, tog Karburatoren af, der var ikke noget som helst under den som lignede en Membran..

Så jeg tænkte på om der var nogle som havde nogle billeder af en PGO hvor der var åbnet ned til Membranen ??

Takker, bukker og nejer Smil

Du skal have studsen af, den sidder med 4 bolte på motorblokken.

Under den sidder membranen.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Aha! Smil Takker Smil

Det prøver jeg så at gøre og vender tilbage.
Svar


Forum spring: