Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco Sprint. Problemer med at tage omdrejninger.
#13
ole_g Skrev:Med hensyn til dysen, jeg/vi fulgte den fremragende!!! beskrivelse af montering af et tunsæt på
Giantco'en. En beskrivelse jeg fandt her på forum'et. Jeg mener at kunne huske at vedkommende
brugte en dyse 95. Der var ikke en 95 med i sættet, men en 96. Derfor satte vi den i.

Fulgte også selv den guide, dengang jeg skulle have mit kit på. Smil

Men jeg started med at monter en 98 dyse, som resulteret i at den ikke træk ordenligt, derefter prøvede jeg med en 96 94, og en 92, og 92 viste sig at give mest trækkraft, af dem alle, køre også stadig med 92 dyse, selvom, jeg har sat mere tun på siden da. Men scooter er jo forskelige, så der kan være din er en af de mere tørstige. :wink:

Her er sitatet fra guiden:
Citat: Inden du monterer karburator, monter en 92 dyse, en 85 dyse kan hones op hos din lokale cykelsmed, jeg ved ikke om T.Hansen kan gøre det. Jeg overvejer at hone min op til 95.

Så han brugte også en 92, og overvejet at få den hornet på til 95. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Ville lige afslutte denne saga med at sige tak for rådene.

Jeg har fået en 92 dyse i karburatoren. Ventilerne er stillet til 0,05. Nu går den som en RAKET!!
Tak for denne gang.

Hilsen
Ole
8260 Viby J.
Svar


Forum spring: