Svar: 2
Tråde: 2
Tilmeldt: Oct 2008
Min kammaret har lige fået en gammel sting, som vi gerne vil have til at køre lidt hurtigere
Der er intet gjort ved den nu. og den køre ca 30!.
har hørt der skulle være en CDI Begrænsning.
Nogle der ved hvordan man kan ungå den?
Eller andre gratis måder at få den hurtigere på`?
er ny bruger her inde!
tak på forhånd
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
ThaDK Skrev:Min kammaret har lige fået en gammel sting, som vi gerne vil have til at køre lidt hurtigere
Der er intet gjort ved den nu. og den køre ca 30!.
har hørt der skulle være en CDI Begrænsning.
Nogle der ved hvordan man kan ungå den?
Eller andre gratis måder at få den hurtigere på`?
er ny bruger her inde!
tak på forhånd
Du husker lige §2 i reglerne ang. det at starte med stort, ikke
.
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
Da jeg havde Sting(er), varmede jeg alustudsen godt op, så den stålindsats inde i studsen kunne trækkes ud. Det gav ikke meget, kun lidt træk. Det bedste resultat var da der kom en Yamaha PW 50 (minicrosser) cyl. med skrappere skylletider på, så trak den igennem og fik flere omdrejninger så den gik de 55-60 stykker. Der fandtes også en tunudstødning til den, men den fik jeg desværre aldrig fat i.
Det største problem er udvekslingen, der umidbart ikke kan ændres (kardantræk), så der skal man have fat i PW 50'erens bagtøj, der jo er gearet til 8" hjul og en maksfart på de 50 stykker, det vil give en stor forskel at få det på, så vil topfarten (hvis den kan trække det) nok ligge på 80 stykker...og så begynder stellet at give op (rimelig farligt).
Svar: 58
Tråde: 23
Tilmeldt: Feb 2008
Jeg har lige købt mig en særdeles velholdt, fuldt lovlig Sting.
Den er sløv som %"#¤%.
Er der andre muligheder for at få lidt mere peber på drengen, end PW-løsningen?
40-50 i timen og ok optræk ville være rigeligt
"The world has moved on"
Roland Deschain
Svar: 58
Tråde: 23
Tilmeldt: Feb 2008
Anyone?
"The world has moved on"
Roland Deschain