Søg Garagen Hej Gæst! Register

Aprilia Rally 50 - startproblemer
#1
Hej, jeg er lidt i 7 sind. Min vakuumslange opdagede jeg var faldet af, så når den stod stille sivede der lidt benzin ud. Da mit luftfilter ikke havde det for godt tænkte jeg at jeg ville udskifte det samtidig med jeg alligevel skulle have sat slangen på igen. Jeg fik filteret af, sat vakuumslangen på og monteret det nye filter... efterfølgende ville den så pludselig ikke starte, det synes jeg er ret mystisk. Det der sker er at når jeg trækker benzin ned til kaburatoren ved at bruge chokeren, så siver benzinen ud ved filteret, hvis vakuumslangen tages af, så siver det ud der istedet. Nogen som ved hvad det kan skyldes?... er det en tilstoppet karburator?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Tilstoppet karburator, eller også har du byttet om på vaakumslangen og benzinslangen. Hvis du har sat benzinslangen på hullet i studsen, så er det måske derfor, den ikke gider starte??
Svar
#3
ellers giv den en snaps det kan hjælpe

det har det da gjordt for mig, når vakuum slangen er revnet
Svar
#4
Citat:ellers giv den en snaps det kan hjælpe

det har det da gjordt for mig, når vakuum slangen er revnet
Så ville jeg hellere foretrække at ofre de 12 kr og skifte vakuumslangen
Svar
#5
Det er din benzinhane der er noget galt med, den lukker jo automatisk for benzinen oppe ved tanken når motor stoppes, fordi der der så ikke kommer noget undertryk i manifold, og vakumslange.
Så hvis du kan køre uden vakumslangen så er det der fejlen er.
I karburatoren sidder der også en svømmer, som lukker for benzin når svømmerhus er fyldt, men den er åbenbart ikke 100 % tæt, hvad man heller ikke kan påregne, derfor benzinhanen.
Motoren er nu godt og grundigt druknet.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
steen55 Skrev:
Citat:ellers giv den en snaps det kan hjælpe

det har det da gjordt for mig, når vakuum slangen er revnet
Så ville jeg hellere foretrække at ofre de 12 kr og skifte vakuumslangen


hmmm. ja men min havde det med at skyde den af og den opførte sig medet mærkeligt eftersom den ikke fik benzin nok.


hader alle de der slanger........
Svar
#7
sukedk2001 Skrev:ellers giv den en snaps det kan hjælpe
Tror nu mere det kan "hjælpe" på brygger :drunk: :rofl:
Svar


Forum spring: