Søg Garagen Hej Gæst! Register

Sonic vil ikk starte
#1
Heey BS :P

Ville sådan set bare høre, hvad der kunne være galt med min sonic. Her da jeg skulle ud og køre idag, ville den ikk starte som den plejer. Den plejer at starte første eller anden gang hver gang, men det ville den ikk lige idag? Har prøvet at jogge minst 20 gange, men den ville ikke.

Det lyder som om den er utæt et eller andet sted, men hvor. Jeg har haft hånden for kabu, men jeg for ikke noget benz på hånden. Så ville bare lige høre, om i kunne fortælle mig hvad det kunne være før jeg begynder at skille alt for meget ad. :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Problemet er fundet. Grin
Svar
#3
Og det var?
Ville måske være rart for andre at vide hvad løsningen på dit problem var?

Svar
#4
det var bare min gummi studs fra hebo der var gået i stykker der hvor man spænder kabuen fast så den trak falsk luft...
Svar
#5
4440-lasse Skrev:det var bare min gummi studs fra hebo der var gået i stykker der hvor man spænder kabuen fast så den trak falsk luft.

Vær så venlig at læse §2 reglerne. tak.

Og her hvorfor:
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=7744
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hov undskyld.

Det var min gummi studs fra hebo, der var gået i stykker det hvor man sætter kabu på og spæmder den med spændebånd.Grin
Svar


Forum spring: