Svar: 4
Tråde: 2
Tilmeldt: Aug 2008
Som en lille undersøgelse om ny scooter til det Danske marked:
www.benelli.com/eng/scooter49XGallery.asp#
Hvad ville det danske scooterfolk generelt sige til denne model som 30ér.
Prisen vil ligge mellem 10-12.000 !
Giv jeres mening til kende !
OBS ! Modelfoto !
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
RAINMAN Skrev:Som en lille undersøgelse om ny scooter til det Danske marked:
www.benelli.com/eng/scooter49XGallery.asp#
Hvad ville det danske scooterfolk generelt sige til denne model som 30ér.
Prisen vil ligge mellem 10-12.000 !
Giv jeres mening til kende !
Den ser da okay ud
. Men det knækrør kan de godt skifte, hvis den skal på det danske marked. Jeg ville ihvertfald ikke købe den, hvis det sidder på.
Svar: 231
Tråde: 13
Tilmeldt: Sep 2007
Prisen er ok - Men hvad motor er der på sådan et bæst?
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
dXm Skrev:Prisen er ok - Men hvad motor er der på sådan et bæst?
På PTL siger de CPI, og det ligner det faktisk også
Svar: 43
Tråde: 5
Tilmeldt: Mar 2008
Ser da ikke helt tosset ud, og fåes åbenbart med forskellige dæk/fælg størrelse hvis prisen holder og kvaliteten ikke er helt off kunne jeg da godt finde på at købe sådan en, og knækudstødningen generer ikke mig :wink:
Mine Scootere
Hverdag Suzuki Address R "smutte"
Aprilia Area 51
Svar: 246
Tråde: 16
Tilmeldt: Jun 2008
Den ser da ok ud, Tror godt folk ville købe den.
Svar: 231
Tråde: 13
Tilmeldt: Sep 2007
Hvis det er en CPi motor, så burde en alm. lang minarelli passe 100% lige over?
'98 Aprilia Rally (Evighedsprojekt)
'04 Golf V
'08 Suzuki SV1000n
Svar: 4
Tråde: 2
Tilmeldt: Aug 2008
Svar: 151
Tråde: 5
Tilmeldt: Oct 2007
Den er pæn/flot design,italiensk når det er bedst.
Mvh.Christian Hansen
Svar: 2.376
Tråde: 177
Tilmeldt: Jun 2007
KusK Skrev:...og knækudstødningen generer ikke mig :wink:
Jeg kunne forestille mig at redaktørens bekymring mere går på, at knækket kunne tiltrække uønsket opmærksomhed fra vore venner og beskyttere i uniform.
Som ejer af en maskine der kommer med knækpølse som standard...
... kan jeg bekræfte at hans betænkeligheder ikke er helt grundløse. Jeg har mere end en gang oplevet at få følgende kommentar fra en betjent:
"Den der udstødning er da vist ikke helt standard, eller hvad?". Hvilket kan være lidt frustrerende når netop udstødningen er en af de tiing på min scooter som
er 110% lovlig.
Desværre er der en udbredt opfattelse i visse kredse om at "knæk" = "tun", så man skal være forberedt på at bruge sine talegaver når man fanges i en kontrol med en udstødning som går i mere end een retning....
:?
Svar: 43
Tråde: 5
Tilmeldt: Mar 2008
Hvis en scooter er født med knæk står der så ikke et godkendelses nummer på den ?
Mine Scootere
Hverdag Suzuki Address R "smutte"
Aprilia Area 51
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
KusK Skrev:Hvis en scooter er født med knæk står der så ikke et godkendelses nummer på den ?
Hvis du mener CE-mærkningen, der skal sidde på alle potter, så er det kun en støjgodkendelse, og beviser derfor ikke, at potten ellers er lovlig. Her skal bruges en kopi af godkendelsesattesten fra producenten, hvis man ikke har talegaverne i orden, og man vil undgå yderligere nærmere kontrol. Er det en erstatningspotte, skal man endvidere medbringe en EU-godkendelsesattest, hvoraf det fremgår, at potten er godkendt til gadebrug i et EU-land. Disse kan normalt downloades fra forhandlernes hjemmeside. Hvis de ikke har den på en dansk hjemmeside, så prøv en tysk, da det i Tyskland er lovpligtigt altid at medbringe en ABE-attest på erstatningsdele. Dette er dog ingen garanti for, at knallerten ikke bliver sendt til kontrol, da synet af knækpotter næsten per automatik, får nakkehårene til at rejse sig på ordenshåndhæverne.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.