05-11-2008, 22:36
Utroligt flotte modeller, ja både dem på hjul og på ben. :P
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
Speedline @ EICMA 2008
|
||
05-11-2008, 22:36
Utroligt flotte modeller, ja både dem på hjul og på ben. :P
• PGO T-Rex Januar 2005 - Maj 2014 ca. 42000 km.
• PGO Dr. Big Maj 2014 -
05-11-2008, 22:58
Bozzie Skrev:Utroligt flotte modeller, ja både dem på to hjul og dem på to ben. :P Ja, MON ikke
05-11-2008, 23:08
Bozzie Skrev:Utroligt flotte modeller, ja både dem på hjul og på ben. :PSpecielt ham den utrolige nydelige mand der ligner en krydsning af Brad Pitt og Daniel Craig, som optræder på mange af de maskiner der er billeder af.... :P Ups.. Det er jo Sputte himself - Hvem kunne det ellers være... Dutch Edit : Rettet til at være endnu mindre i overensstemmelse med en valid fortolkning af billedmaterialet
06-11-2008, 01:39
Energy Skrev:Den må være ret rap i optrækket og let i styringen... Jeg tør ikke sige det, men du har ganske givet ret. Den vil i hvert fald gøre det noget sjovere for de dovne at cykle i skoven, for du har stadig det virkelig fede ved downhill, men mister udfordringen ved at køre op igen. Energy Skrev:Så du om der var koblingsgreb på den her Njet, jeg skænkede det ikke en tanke og er ret sikker på den fortsætter trenden med automatisk kobling. Jeg skal dog gerne tjekke op på det i morgen og vende tilbage med et konkret svar. Bozzie Skrev:Utrolig flotte modeller, ja både dem på hjul og på ben Det er så absolut heller ikke det værste sted at befinde sig pt. Bl.a. er den nye superbike fra BMW virkelig værd at bruge noget tid på, der er mange ting der hopper frem efter lidt tid. Det er desuden noget helt helt nyt for dem og med deres tekniske kunnen tror jeg på de når langt med den. Kvinderne er helt sikkert også en fed faktor, men det mest spændende er mange af de tekniske løsninger. Der bliver helt sikkert "lånt" meget fra hinanden, men enkelte producenter formår altså at vende det hele på hovedet og lave noget retti genialt. Dutch Skrev:Med undtagelse af ham den næsten skaldede med det tynde hage og kindskæg Så så, nu ikke komme ud hvor du ikke kan bunde Dan - jeg kan hurtigt tabe en kop vand og bringe dig i havsnød :P
06-11-2008, 03:03
Sputte Skrev:Så så, nu ikke komme ud hvor du ikke kan bunde Dan - jeg kan hurtigt tabe en kop vand og bringe dig i havsnød :PDet er korrigeret i original indlægget nu .. Kan du iøvrigt, hvis de er der denne gang, lige punke Paioli Meccanica S.p.A folkene om den SuperFork til Neo's. Og gerne få en med hjem hvis du kan sælge den for under 5K, hvis de har mulighed for at levere den til dig ved messen ? Jeg begynder at pendle til Horsens/Juelsminde 1 gang om ugen fra næste uge, så kan kigge forbi og afhente. Skulle det have noget at sige, så er det en 2003 model af Neo's, den med 3 ringmøtrikker på den originale styrstamme. Tidligere versioner har kun 2 ringmøtrikker og dermed kortere gevind på styrstammen. Dutch
06-11-2008, 19:21
Dan, de har og kan nada, desværre. Tror jeg ville få nemmere ved at bede TGB til at udvikle en kampdygtig tank - næsten da.
Energy, maskinen er uden koblingshåndtag - har smidt nogle billeder op af den i vores galleri.
08-11-2008, 00:07
Æv da, syns det autofis er noget skrammel at køre med, specielt nedgearing og motorbrems gennem gearene duer slet ikke, kender også til et par stykker der ikke har kunnet vænne sig til det og derfor har solgt den igen..
Er du stødt på Suzuki's nye GSF 650 med halvkåbe dernede, og hvad med min GSX'er, er der noget nyt på den i 09 ?
08-11-2008, 17:45
Huha, det er for lidt jeg har fået kigget på motorcyklerne - kun lige de tre-farvede fik et ekstra kig.
08-11-2008, 17:48
Sputte Skrev:Huha, det er for lidt jeg har fået kigget på motorcyklerne - kun lige de tre-farvede fik et ekstra kig.Gør ikke noget .. :wink: Jeg har fundet ud af det, min model er kommet med ABS og nye staferinger på kåbesiderne, og GSF'eren har fået nyt kåbelook og instrumentering. | ||
« Næst ældste | Næst nyeste »
|