Søg Garagen Hej Gæst! Register

4t Fartbegrænser.
#1
Virker denne her på en 4takter? Kan se der er ledninger osv..

http://www.speed-up.dk/product.asp?product=1294


Pinasco Fartbegrænser Fjernbetjening

Beskrivelse:
Fartbegrænser fra Pinasco, den kan justeres i hastighed, og slåes fra med fjernbetjening.

Kører din scooter normalt 100km/t, kan du med denne justere den så den kun kører 30Km/t.

Den er nem og montere og der medfølger vejledning.

Vigtigt. Kan ikke moneteres på scootere med startspærre!


[Image: 1294.jpg]
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
I må gerne lukke denne tråd, alt info er her:

http://www.billig-scooter.dk/about7005-0-asc-15.html
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#3
Kan dog se den omtale i den tråd, er om Thansen's, så jeg har lige lagt en bestilling på den fra speedline. Den skulle være her fredag, så jeg smider lige comments når den er monteret.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#4
zoomah Skrev:I må gerne lukke denne tråd, alt info er her:

http://www.billig-scooter.dk/about7005-0-asc-15.html
Hvorfor lukke tråden Fortvivlethock: Vi har da stadig ikke fået en afklaring på, om pinascoen virker. Jeg ved med sikkerhed, at der kan laves en begrænser, der virker på en firtakter. Jeg kan bare ikke nørde sådan en sammen Ked af det
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#5
kragen Skrev:Hvorfor lukke tråden Fortvivlethock: Vi har da stadig ikke fået en afklaring på, om pinascoen virker. Jeg ved med sikkerhed, at der kan laves en begrænser, der virker på en firtakter. Jeg kan bare ikke nørde sådan en sammen Ked af det

Den bør heller ikke lukkes alligevel. Jeg fandt først ud af det var en anden slags efter at have læst hele tråden :x
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
kragen Skrev:Jeg ved med sikkerhed, at der kan laves en begrænser, der virker på en firtakter. Jeg kan bare ikke nørde sådan en sammen Ked af det
Jeg kan givetvis flikke noget samme, der vil fungere, men det kniber lidt med tid og værkstedsfaciliteter. Ude i 'siloen' må vi sandelig ikke have noget som helst, der ligner værksted. End ikke en loddekolbe!
Og så er jeg måske 'hæmmet' af for meget viden :oops: så det ender med at blive 'overengineered'.

Bl.a. har jeg en ide om at lave noget der begrænser hastigheden. Ikke bare omdrejningerne.
Ellers har jeg en mistanke om, at der er en vis risiko for, at maskinen slet ikke kan sætte i gang eller har elendig acceleration.
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#7
zoomah Skrev:Virker denne her på en 4takter? Kan se der er ledninger osv..

http://www.speed-up.dk/product.asp?product=1294


Pinasco Fartbegrænser Fjernbetjening

Beskrivelse:
Fartbegrænser fra Pinasco, den kan justeres i hastighed, og slåes fra med fjernbetjening.

Kører din scooter normalt 100km/t, kan du med denne justere den så den kun kører 30Km/t.

Den er nem og montere og der medfølger vejledning.

Vigtigt. Kan ikke moneteres på scootere med startspærre!


[Image: 1294.jpg]


Jeg prøver at sætte min på, når det bliver bedre vejr oma.
Kunne jeg være indefor og gå og rode med det, var den prøvet at blive sat på for lang tid siden.
Jeg har ikke forstand på det, derfor er det også udsat så længe.
"Mongo only pawn...in game of life!"
Svar
#8
walker1 Skrev:Jeg kan givetvis flikke noget samme, der vil fungere, men det kniber lidt med tid og værkstedsfaciliteter. Ude i 'siloen' må vi sandelig ikke have noget som helst, der ligner værksted. End ikke en loddekolbe!
Og så er jeg måske 'hæmmet' af for meget viden :oops: så det ender med at blive 'overengineered'.

Bl.a. har jeg en ide om at lave noget der begrænser hastigheden. Ikke bare omdrejningerne.
Ellers har jeg en mistanke om, at der er en vis risiko for, at maskinen slet ikke kan sætte i gang eller har elendig acceleration.
Vores kære ven Super 8, har lavet en omdrejningsbegrænser på min, der cutter omdrejningerne til et justerbart minimum, når jeg trykker bremseklingen under fart, men som giver fulde omdrejninger igen, når jeg slipper bremseklingen. I min betændte hjerne, må dette lille stykke elektronik ret let kunne konverteres til en begrænser med kontakt :roll: Elektronikdimsen er beskrevet her:
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...highlight=

Super 8 har dog modificeret den lidt på min, da han mente, at det ville være gavnligt med en kondensator Fortvivlethock: Den lille tændstikæske, har han forbundet med ledningerne, der befinder sig bag forskjoldet i stik. Tekniske spørgsmål om funktionen af dimserne på printpladen, må I rette til Super 8, da det er sort snak for mig :P
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#9
kragen Skrev:Vores kære ven Super 8, har lavet en omdrejningsbegrænser på min, der cutter omdrejningerne til et justerbart minimum, når jeg trykker bremseklingen under fart, men som giver fulde omdrejninger igen, når jeg slipper bremseklingen. I min betændte hjerne, må dette lille stykke elektronik ret let kunne konverteres til en begrænser med kontakt :roll: Elektronikdimsen er beskrevet her:
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.p...highlight=

Super 8 har dog modificeret den lidt på min, da han mente, at det ville være gavnligt med en kondensator Fortvivlethock: Den lille tændstikæske, har han forbundet med ledningerne, der befinder sig bag forskjoldet i stik. Tekniske spørgsmål om funktionen af dimserne på printpladen, må I rette til Super 8, da det er sort snak for mig :P

Jeg kan dog godt stå indenfor, men har dog heller ikke forstand på det. Men grunden til jeg har købt en scooter, er nu at få forstand på den. Jeg syntes der er mange folk på dette forum som bakker tilbage og giver op, fordi de tror de ikke har viden nok. Måske det går i stykker første gang, men så må man jo prøve igen. Er dog ikke alle der har råd til at ødelægge sin scooter, men det skulle jeg nu mene man har, hvis man gider betale en service station, samt undvære sin scooter i flere dage/uger/måneder, eller hvor lang tid det nu tager..
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
zoomah Skrev:Er dog ikke alle der har råd til at ødelægge sin scooter, men det skulle jeg nu mene man har, hvis man gider betale en service station, samt undvære sin scooter i flere dage/uger/måneder, eller hvor lang tid det nu tager..

Hejsa Zoomah
Hvad mente du egentlig med Service Station?
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar
#11
Micras Skrev:Hejsa Zoomah
Hvad mente du egentlig med Service Station?

Timelønnet mekaniker.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#12
zoomah Skrev:Timelønnet mekaniker.

Hejsa Zoomah
Øvokay så forstår jeg det meget bedre :wink:
Med Venlig Hilsen.
Micras.
Yamaha Neos 4T, Titanium/Grå EU45, årgang ´13. 17100 km.
Svar


Forum spring: