28-10-2008, 09:42
Hej.
Har en Cpi Oliver.
Skiven pillet og ubegrænset forrør monteret. Kørte 70 km/t indtil for en uge siden
Har indtil nu kørt med standard dyse som er 52.
Har nu sat en 60ér i da jeg tror den blev for varm.
Mit problem er nu at den ikke kan holde sig i gang ved en koldstart.
Den kører omtrent i 3 sek. og så går den ud - og så er den meget svær og starte igen.
Jeg har skiftet auto-chookeren, men til ingen verdens nytte åbenbart !!
Karburator er adskilt og renset.
Tændrøret er meget vådt efter gentagne startforsøg.
Skifter tændrøret idag når jeg kommer hjem,
da jeg syntes det var en noget "tam" gnist den gav...
Så kommer mit ??
Kan jeg have brændt cylindere/stempel varm grundet den manglende opdrosling af dyse, men hvorfor kan den så starte når den er helt kold, for derefter at gå ud efter 3 sek ( som jeg skrev øverst )
Jeg kørte med standard dysen i en uge, ca 250 km !! Er det derfor den har så dårlig koldstart nu
Hjælp, aner ikke hvad jeg skal gør !! :oops:
Har en Cpi Oliver.
Skiven pillet og ubegrænset forrør monteret. Kørte 70 km/t indtil for en uge siden
Har indtil nu kørt med standard dyse som er 52.
Har nu sat en 60ér i da jeg tror den blev for varm.
Mit problem er nu at den ikke kan holde sig i gang ved en koldstart.
Den kører omtrent i 3 sek. og så går den ud - og så er den meget svær og starte igen.
Jeg har skiftet auto-chookeren, men til ingen verdens nytte åbenbart !!
Karburator er adskilt og renset.
Tændrøret er meget vådt efter gentagne startforsøg.
Skifter tændrøret idag når jeg kommer hjem,
da jeg syntes det var en noget "tam" gnist den gav...
Så kommer mit ??
Kan jeg have brændt cylindere/stempel varm grundet den manglende opdrosling af dyse, men hvorfor kan den så starte når den er helt kold, for derefter at gå ud efter 3 sek ( som jeg skrev øverst )
Jeg kørte med standard dysen i en uge, ca 250 km !! Er det derfor den har så dårlig koldstart nu
Hjælp, aner ikke hvad jeg skal gør !! :oops:
Mvh Jesper