Søg Garagen Hej Gæst! Register

Skift af håndtag
#1
Er det lige til at skifte håndtag på en scooter og passer alle til alle?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Ja det er for det meste standard størrelse hvis det er plastikhåndtagene du mener.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#3
Tænkte lidt på disse. Bare synd der er de udskæringer på dem http://www.kgi.dk/product-1174-15.php
Svar
#4
KasperC Skrev:Tænkte lidt på disse. Bare synd der er de udskæringer på dem http://www.kgi.dk/product-1174-15.php

Jow det er standard mål, men de holder ikke ret lang tid, det blanke look bliver kedeligt at se på efter kort tid, det samme er gældende for de håndtag med farve i plastikken/gummiet, de mister farven efter kort tid.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#5
Hvad skla man så købe, hvis man ikke vil have det alm. sorte look.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
KasperC Skrev:Hvad skla man så købe, hvis man ikke vil have det alm. sorte look.

Har du kigget på THansens side?? Der er da en del at vælge imellem.
Svar
#7
KasperC Skrev:Hvad skla man så købe, hvis man ikke vil have det alm. sorte look.

Med den pris de har, kan du bare købe dem du vil have, og skifte dem når de er kedelige at se på, jeg kan ikke anbefale dig et bestemt mærke der er bedre end andre, men til den pris, ud med lortet når de er kedelige at se på.
Pensioneret knallertforhandler af guds nåde.
Svar
#8
Kan varmt anbefale et par HEBO, se evt under min knallert (garage)
De er lavet i en slags cilikone, så de bliver ikke så nemt slidte, og sider godt fast og føles behageligt. De fås i flere forskellige farver.
Halløj! Så jeg tilbage, for good...
Svar
#9
Tom Abildgaard Skrev:Kan varmt anbefale et par HEBO, se evt under min knallert (garage)
De er lavet i en slags cilikone, så de bliver ikke så nemt slidte, og sider godt fast og føles behageligt. De fås i flere forskellige farver.

Det skal være alu eller crome.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
At skifte håndtag er som ikke særlig svært, medmindre de er groet fast. Man skal bare hive godt i dem, og så kræver det ellers rå muskelstyrke hvis de sidder godt fast.

For at de glider nemmere, kan man, hvis det er muligt, sprøjte noget olie eller sæbe ind under håndtaget. Er den helt galt, kan man tage en kompressor og puste dem af.

Er det et hårdt metalgreb man ikke kan lette lidt på i kanten, så ved jeg ikke lige hvad man kan gøre udover at hive til, eller finde en nedstryger frem.
Svar
#11
Købte dem her da jeg havde Listo Drengen dejlige bløde håndtag at holde om.

[Image: 991.jpg]

De passer desværre ikke på min T-Rex vilddyr Græder
Svar
#12
Kan klart anbefale Harris håndtag Smil

Jeg kører selv med disse -
[Image: 01684.jpg] Link = http://www.speedline.dk/more.php?ItemId=1209
Og med et par styr-ender (styrdæmpere om man vil) er de ganske nydelige.
Svar


Forum spring: