Søg Garagen Hej Gæst! Register

Første indtryk af Kymco Super 8 125 ccm
#61
Nej det er sandt , det kan den ikke, men ! den er billig og den kommer frem trods alt.
Kragen sagde altid at målt over tid var der meget lidt forskal på om man kørte 100 km eller
45 km i timen især inde i byen.

Kymco super 8 125cc er biligt og godt køretøj.

Som nu i dag hvor jeg var i Frederiksværk og i Frederikssund en tur.
Mødte mange "Voksne" MC men hvem sidder lunt og godt , nemlig Grin

   

   


Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#62
Den er da også lidt pæn Grin


   
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#63
Citat:RE: Første indtryk af Kymco Super 8 125 ccm
Godaften,ved godt det er en gammel tråd,har lige et på ?. Er alle de nævne fejl og mangler på en ny super8 rette,alså vis man nu køber en helt ny fra 2011/2012 eller skal man være ops på de nævnet fejl evt ,fortælle ved starten af en evt handel hos en forhandler, at man vil ha dem rette inden levering
Vh
CB
Jeg læste et sted, at fejlene på lysboksen er rettet. Men vi kan ikke være helt sikre endnu, da de fleste bokse først fejlede efter nogen tid, i op til to år efter. Det betyder, at hvis der er fejl efter rettelsen, så kan ske de endnu ikke har vist sig.

Min super 8 (30 km/t), har gode køreegenskaber, og det er dens største kvalitet. Dens skjolde er også lidt mere robuste, eller bedre placeret, så de ikke går i stykker. Ellers syntes jeg kvaliteten er på linie med en standard "kina" scooter. Dækkene er gode, sammenlignet med normale kina scootere, og jeg kører stadigt på originaldæk. Hvis du investerer i MC-modellen, tror jeg du skal overveje dæk af højere kvalitet. Dækkene er trods alt vigtige, og det er en minimal udgift, at sætte gode dæk på.
Svar
#64
Kinamanden, jeg synes at det er lidt sjovt at du lovpriser din Kymco så meget.

Mens du ledte efter din første scooter, så var de kinesiske lortemaskiner toppen - alle her i forummet prøvede at fraråde dig at købe en kineser, men du var ligeglad. Du købte den alligevel, samtidig med at du prøvede på alle fora at overbevise os om hvor god en maskine en kineser er.

Så fik du en PGO - og nej, hvor var den god. Nej, hvor var det simpelthen det bedste af de bedste.

Så har du fået en Kymco - nu hvor alle her i forummet prøvede at gøre dig opmærksom på kvalitetsscootere, mens du lovpriste lortekinesere (din nick bl.a.) - men nu er det Kymco der styrer ikke? Smil

Hvad med at for en gang skyld sige det ærligt - jeg var DUM og ikke hørte på de erfarne BS-folk? Hvad var det nu du prøvede at bevise? At den nærige type taber dobbelt? med alle dine udskiftninger, kære ældre scooterglad mand?
Blink med øjet
Svar
#65
(31-03-2012, 02:26)aprilian Skrev: Kinamanden, jeg synes at det er lidt sjovt at du lovpriser din Kymco så meget.

Mens du ledte efter din første scooter, så var de kinesiske lortemaskiner toppen - alle her i forummet prøvede at fraråde dig at købe en kineser, men du var ligeglad. Du købte den alligevel, samtidig med at du prøvede på alle fora at overbevise os om hvor god en maskine en kineser er.

Så fik du en PGO - og nej, hvor var den god. Nej, hvor var det simpelthen det bedste af de bedste.

Så har du fået en Kymco - nu hvor alle her i forummet prøvede at gøre dig opmærksom på kvalitetsscootere, mens du lovpriste lortekinesere (din nick bl.a.) - men nu er det Kymco der styrer ikke? Smil

Hvad med at for en gang skyld sige det ærligt - jeg var DUM og ikke hørte på de erfarne BS-folk? Hvad var det nu du prøvede at bevise? At den nærige type taber dobbelt? med alle dine udskiftninger, kære ældre scooterglad mand?
Blink med øjet


1. Først havde Kinamanden en Kineser 30/45?
2. Så fik han en PGO Hot 50
3. Og nu en MC Kymco Super 8

Jamen hvad er problemet, egentlig? Man har da lov til at blive klogere og prøve tingene selv af. Smil

Hver ting til sin tid, kan man da godt lovprise.


Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#66
(31-03-2012, 02:26)aprilian Skrev: Kinamanden, jeg synes at det er lidt sjovt at du lovpriser din Kymco så meget.

Mens du ledte efter din første scooter, så var de kinesiske lortemaskiner toppen - alle her i forummet prøvede at fraråde dig at købe en kineser, men du var ligeglad. Du købte den alligevel, samtidig med at du prøvede på alle fora at overbevise os om hvor god en maskine en kineser er.

Så fik du en PGO - og nej, hvor var den god. Nej, hvor var det simpelthen det bedste af de bedste.

Så har du fået en Kymco - nu hvor alle her i forummet prøvede at gøre dig opmærksom på kvalitetsscootere, mens du lovpriste lortekinesere (din nick bl.a.) - men nu er det Kymco der styrer ikke? Smil

Hvad med at for en gang skyld sige det ærligt - jeg var DUM og ikke hørte på de erfarne BS-folk? Hvad var det nu du prøvede at bevise? At den nærige type taber dobbelt? med alle dine udskiftninger, kære ældre scooterglad mand?
Blink med øjet

Ja det er sandt , jeg skulle ikke have købt den Kina maskine, det var noget bras og jeg har ærget
mig over ikke at have lyttet mere til jer. Men jeg havde ikke så mange penge og det var en test
om jeg alderen til trods kunne/gad køre.
Det gjorde jeg ! Grin
PGO ? der er dage hvor jeg med stor glæde tænker på mine ture på den røde PGO.
Rigtig god og lækker maskine.
Men var trært af hele tiden at kigge min over skulderen om der var politi
bag ved.
SÅ det blev til en Kymco og der er rigtig god og den må køre de 90 km i timen som den kan.
Kymco og PGO det er gode maskiner som jeg personligt kan anbefale.
Stabile og sjove at køre på, dog har Kymco noget mere komfort da PGO er noget stiv
i det, ellers ikke andet.


Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#67
(31-03-2012, 09:01)barden Skrev: 1. Først havde Kinamanden en Kineser 30/45?
2. Så fik han en PGO Hot 50
3. Og nu en MC Kymco Super 8

Jamen hvad er problemet, egentlig? Man har da lov til at blive klogere og prøve tingene selv af. Smil

Hver ting til sin tid, kan man da godt lovprise.

Den første var en 30 ver. En Boutian , der stoppede når det regnede suk Græder
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#68
Som jeg har forstået der er :
Kymco en Honda bygget på Licens i Taiwan og
PGO er en fabrik i Taiwan der bare gør det godt.

Men med en rigtig MC som min lille 125cc er ens køre radius meget større.
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#69
Har sgu da også skiftet maskiner ud løbende, det kan jeg da ikke se noget galt i?

Min MC Karriere startede på en Suzuki GS450S Den vidste jeg godt var for lille men det var min første mc.
Nummer 2 var en gammel CB650 fra 79, forgammel fandt jeg ud af og for bøvlet at holde ved lige. Min nuværende er en FJ 1100 og sikkert ikke den sidste.

Der er altid en bedre maskine lige om hjørnet så ro på med brokkerierne. Kinamanden er bestemt ikke den eneste der drager forkerte beslutninger mht køb.
Yamaha Fj 1200 årg 1989. "Smølferaketten".
Puch Maxi.
Vespa Ciao.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#70
Hvorfor en Kymco, og ikke PGO?
http://www.enghavemotor.dk/EM_news/emnews_02.htm
PGO'en koster et par tusind mindre end Kymco'en, med mindre Super 8'eren fås på tilbud.
Svar
#71
(01-04-2012, 20:45)Super 8 Skrev: Hvorfor en Kymco, og ikke PGO?
http://www.enghavemotor.dk/EM_news/emnews_02.htm
PGO'en koster et par tusind mindre end Kymco'en, med mindre Super 8'eren fås på tilbud.

Den du henviser til findes ikke mere, som ny. Måske heller ikke som brugt.
PGO syntes jeg er meres stiv at sidde på blandt andet.
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar
#72
(02-04-2012, 12:08)kinamanden Skrev: Den du henviser til findes ikke mere, som ny. Måske heller ikke som brugt.
PGO syntes jeg er meres stiv at sidde på blandt andet.

Kymco har gammeldags kaburator er derfor nemt at lave. PGO har automatisk bencen indsprøjtning.
Kymco er billig i repration og anskaffelse.
Ældre mc-scooter glad mand :
Kymco People S 251 , 27000 km
Topspeed: 130 km/t
Svar


Forum spring: