Søg Garagen Hej Gæst! Register

Problemer med min stalker?
#1
Hej Grin
Jeg har en gilera stalker den kan godt starte og kører men lige så snart jeg gasser ned går den i stå eller helt ud. Når den så går ud skal jeg vente i 2 min for at kunne starte den igen.


Den er fra 2005.
Har fjernet ringen i varioen.
Den har power luft filter.
Plumpen i udstødninger fjernet.

Håber i kan hjælpe mig.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvilken dyse har du i?
Når man køre med power luftfilter plejer man at skal op i dyse.
Svar
#3
Giko Skrev:Hvilken dyse har du i?
Når man køre med power luftfilter plejer man at skal op i dyse.
Jeg tror det er en standard dyse, der sidder kender ikke st. på den. Men hvilken st. dyse skal jeg bruge til et power luft filter?
Svar
#4
Aaen
Med et power"larme"luftfilter Grin er det ca. 10 numre der skal dyses op.
Måske et til to numre mindre eller større. Du er nødt til at prøve dig frem.
Du risikerer at den sætter sig for alvor hvis du bliver ved med at køre på den.

Vil vædde på at dit tændrør sandsynligvis er temmelig gråt?

Svar
#5
russer60 Skrev:Aaen
Med et power"larme"luftfilter Grin er det ca. 10 numre der skal dyses op.
Måske et til to numre mindre eller større. Du er nødt til at prøve dig frem.
Du risikerer at den sætter sig for alvor hvis du bliver ved med at køre på den.

Vil vædde på at dit tændrør sandsynligvis er temmelig gråt?
Hvis jeg tager mit standard lufter så er det lige meget med skifte dysen ik?
og hvad er det med mit tændrør :P
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
For lille dyse = for meget varme i cylinder = stort mekanisk slid = dårlig kompression, og derfor er den ikke til at starte før den køler af, og det bliver værre og værre.
Ikke at jeg siger at det er galt med din, men det kunne sagtens være sådan. Hovedysen er noget af det vigtigste på en 2 takter, hellere for stor end for lille. Jeg vil tro du skal have ca. en #80 i hvis du kører med powerfilter, og ca. en #70 hvis du kører med standardfilter. Går ud fra at du har fjernet messingristen mellem luftfilter og karburator (?).
Svar
#7
Aaen
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=8002
Der kan du se hvordan din farve på tændrøret helst skal se ud. Grin

Svar


Forum spring: