Søg Garagen Hej Gæst! Register

Scooter vil ikke starte :(
#1
Hej alle sammen!

Efter jeg har fået min 80ccm kit på og har kørt lidt på den, så vil den bare ikke starte igen Ked af det.
Jeg har kigget efter batteriet(det er faldet sammen men har fået det ladt op på ca.. 40% igen) den kan heller ikke starte med kickstarter, hva mere kan jeg kigge efter?? Græder.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Jeg havde nøjagtigt samme problem da jeg monterede mit 89cc narakusæt.

Det var dog fordi jeg ikke havde stillet ventilerne efter montering af tun, og de var alt for stramme. Der kom en mekaniker og så på det, og han kunne med det samme sig hvad det var, pga der ikke var nok kompression da jeg trådte på kickstarteren.

Det kunne jo være du var ligeså dum som mig Griner

Edit: Faktisk stod ventilerne nogenlunde korrekt, men møtrikken ovenpå var overstramt.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#3
devil Skrev:Hej alle sammen!

Efter jeg har fået min 80ccm kit på og har kørt lidt på den, så vil den bare ikke starte igen Ked af det.
Jeg har kigget efter batteriet(det er faldet sammen men har fået det ladt op på ca.. 40% igen) den kan heller ikke starte med kickstarter, hva mere kan jeg kigge efter?? Græder.

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men hvis du er fra fyn kigger jeg gerne på den.
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#4
Batteriet skal være fuld opladet for at den kan starte.
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#5
Jeg er fra fyn men jeg sender den til en scooter mekaniker her på lørdag så nu må vi ses hvad der sker.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvorfor dælen prøver du ikke selv? Hvis jeg kom så vidt at jeg blev nødt til at tage min scooter hen til en mekaniker forretning, så havde jeg smidt den i en container istedet for.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#7
zoomah Skrev:Hvorfor dælen prøver du ikke selv? Hvis jeg kom så vidt at jeg blev nødt til at tage min scooter hen til en mekaniker forretning, så havde jeg smidt den i en container istedet for.
Erkendelse af sin egen begrænsning, kendetegner den sande mester :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#8
kragen Skrev:Erkendelse af sin egen begrænsning, kendetegner den sande mester :wink:
Bingo that !

Jeg har en ret god ide om, hvor jeg skal holde mine store fingre langt væk. :oops:
Have- og kloakarbejde f.eks. Smil)
Vi har de politikere, vi fortjener. 'Nogen' har stemt på dem! Men så er der alle de politikere, som vi ikke kan gøre noget ved. DJØF'erne i embedsvældet!
Svar
#9
walker1 Skrev:Bingo that !

Jeg har en ret god ide om, hvor jeg skal holde mine store fingre langt væk. :oops:
Have- og kloakarbejde f.eks. Smil)

Op- og tøjvask for mit vedkommende.. Griner
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Nu er den så ved min scooter mekaniker og han siger det er starterne den er gal med, hvor meget koster sådan en??.
Svar
#11
devil Skrev:Nu er den så ved min scooter mekaniker og han siger det er starterne den er gal med, hvor meget koster sådan en??.

Starterne, eller Statoren ?
Never underestimate the pain of a person because the truth is everyone is struggling. It's just some people hide it better than others.
Svar
#12
Starteren* stave fejl Smil
Svar


Forum spring: