Søg Garagen Hej Gæst! Register

Vi nærmer os en kold tid
#1
Så til jer med brændeovn.

Undgå at bruge benzin på jeres motorsav.
Undgå at sprede Co2 med motorsaven.
Undgå larmen fra jeres motorsav.

Brug i stedet en Volvo L180E til at flække jeres brænde, det giver ikke sved på panden, det støjer ikke...(ADVARSEL - Det kan måles på Ricther-skalaen).
Man sidder i en dejlig tør kabine, så arbejdet kan udføres i selv det værste vejr! Der er fedt anlæg, Aircondition, luftsæde, sædevarmer osv osv.

http://www.youtube.com/watch?v=X3QofGdyu9k

Kan jeg tillade mig at hænge sådan en annonce op nede i netto??
Og så leje vores maskine ud?




En lille vits fra min side! Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hehe
Smart!
Vi har ikke brændeovn, men da vi skulle have væltet vores gamle carport spændte vi vores volvo 240 personvogn for og gav gas. Det virkede! (- og naboen fik sig en god lille griner)
Volvo maskiner styrer! Griner
Svar
#3
Ottosen Skrev:Hehe
Smart!
Vi har ikke brændeovn, men da vi skulle have væltet vores gamle carport spændte vi vores volvo 240 personvogn for og gav gas. Det virkede! (- og naboen fik sig en god lille griner)
Volvo maskiner styrer! Griner
Fortæl mig I har billeder af det ? Og i så fald - At poste på forummet med det vuns :P

Dutch
Svar
#4
Ottosen Skrev:Hehe
Smart!
Vi har ikke brændeovn, men da vi skulle have væltet vores gamle carport spændte vi vores volvo 240 personvogn for og gav gas. Det virkede! (- og naboen fik sig en god lille griner)
Volvo maskiner styrer! Griner

Haha, det ville jeg godt have set!. Og JA volvo rules!

Og gør lige som Dutch siger! Griner
Svar
#5
DESVÆRRE har jeg kun før- og efter- billeder, for jeg satte mig ind på passagersædet i bilen da vi skulle gøre det. Det kan jeg godt se er dumt. Nitte! Skulle have haft det på video. Dumme mig.

Før - carport tømmes for byggematerialer mm.:
[Image: CIMG2684.JPG]

Efter - vi måtte prøve til et par gange, for de tynde reb vi havde knækkede ved de første forsøg:
Vi havde snydt og pillet siderne af den inden vi trak i den med volvoen.
[Image: CIMG2694.JPG]

[Image: CIMG2693.JPG]

Til sidst skulle den så skilles ad for at vi kunne køre den væk:
[Image: CIMG2696.JPG]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Yes!.Hvor fedt§ :thumpup:
Svar
#7
Hehe, Reklame for årets action film:

Demolitionteam Ottosen
One Woman, One Volvo and One Carport - Carnage and mayhem for sure!

Starring Ottosen as DemolitionWoman, a onewoman force of nature!

Co-starring The Carport as itself, the thorn in the eye of the beholder, the stubborn assemby of wood and PVC that has resisted time - Can it resist DemolitionWoman ?

Featuring The Volvo 240 as The DestructoCar, DemolitionWoman's weapon of choice!

Get the answer, see the movie!
Coming soon to a PC near you !

All rights reserved B-S Filmproductions - No animals were harmed during the making of this motion picture.


Grin

Dutch
Svar
#8
DutchDK Skrev:Hehe, Reklame for årets action film:

Demolitionteam Ottosen
One Woman, One Volvo and One Carport - Carnage and mayhem for sure!

Starring Ottosen as DemolitionWoman, a onewoman force of nature!

Co-starring The Carport as itself, the thorn in the eye of the beholder, the stubborn assemby of wood and PVC that has resisted time - Can it resist DemolitionWoman ?

Featuring The Volvo 240 as The DestructoCar, DemolitionWoman's weapon of choice!

Get the answer, see the movie!
Coming soon to a PC near you !

All rights reserved B-S Filmproductions - No animals were harmed during the making of this motion picture.


Grin

Dutch
:thumpup:
Svar
#9
The DestructoCar - Hurtig som en Ninja :bruce:, Sej som en Cowboy :whip:, Stærk som en boxer :boxing:, Men stadig en charmør Fortvivlethades:


Åååh yes, Hvor godt Dutch! :respekt: :thumpup: :yahoo:
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: