Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min scooter efter den er blevet tunet
#1
Kan det passe jeg ikke skal skifte dyse? Jeg har en sprint, og jeg syntes den kører bedst med 94 - altså den som jeg også kørte med før jeg monterede 85cc naraku. Men burde man ikke omdyse når man sætter tun på?:roll:

Kan det passe den kun render 20-23km/l? :?
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
zoomah Skrev:Kan det passe jeg ikke skal skifte dyse? Jeg har en sprint, og jeg syntes den kører bedst med 94 - altså den som jeg også kørte med før jeg monterede 85cc naraku. Men burde man ikke omdyse når man sætter tun på?:roll:

Kan det passe den kun render 20-23km/l? :?


Jeg skulle heller ikke skifte til en størrer dyse da jeg skiftet til 70ccm.
Jeg kørte med 94 da jeg skiftet, cylinder, efter jeg skiftet prøvede jeg med en 98, men maskinen hakket og spruttet. Så prøvede jeg med 96-94-92, og den kørte hurtigst med 92, som var et nummer mindere end før jeg skiftet cylinder. Fortvivlethock:

Mht. benzøkonomi, så ved jeg ikke helt hvor meget de 85 ccm sluger, men 20-23, lyder som alt for lidt. Har du meget lette ruller i?
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: