Søg Garagen Hej Gæst! Register

Så har jeg pillet lidt ved Habana'en
#1
Så har jeg også været i gang med at skrue lidt på min scooter. Jeg har dog startet lidt mere forsigtigt end jer andre, som kaster jer over motorene.

Se hvad der er ændret her:

Mine ændringer

Jeg må indrømme at arbejde med speedometerkablet var ved at give mig (flere) grå hår. Der var ikke meget plads at arbejde på.

-

PS: Beklager at der ikke er billeder af mit arbejde - men jeg skal nok tage nogle billeder af ændringerne i nærmeste fremtid.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Sådan noget .. (rimer på læ) :crybaby:

Gevindet i kablet, som skal sidde fast på speedometerdrevet, er røget. Øv, jeg hader aluminium!!

Kan jeg gøre noget ved det? Eller skal jeg virkelig til at bruge 98 kr. igen? (nu ved jeg jo hvordan det skal gøres Grin )
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#3
Herr Jensen Skrev:Sådan noget .. (rimer på læ) :crybaby:

Gevindet i kablet, som skal sidde fast på speedometerdrevet, er røget. Øv, jeg hader aluminium!!

Kan jeg gøre noget ved det? Eller skal jeg virkelig til at bruge 98 kr. igen? (nu ved jeg jo hvordan det skal gøres Grin )

Kan du ikke få kablet byttet??
Svar
#4
Tjaaa, de kan jo bare påstå at jeg har overspændt den!! - eller monteret den forkert.
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
#5
Herr Jensen Skrev:Tjaaa, de kan jo bare påstå at jeg har overspændt den!! - eller monteret den forkert.


Ja måske, men prøv da alligevel. Gevindet kunne jo være defekt fra start a'(da du købte det?)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: