Svar: 71
Tråde: 12
Tilmeldt: Sep 2008
Hej folkens, jeg ejer en sprint, som drukner ved fuldt gas.
Den køre fint ved 1/3 gas og ka' sagtens nå' topfat ved det.
Jo flere omdejninger moteren tager, jo mere ka' jeg beynde at dreje på gashåndtaget.
Ændringer.
Skiven pillet.
Optimeret CDI.
6,5g ruller.
Ka' i 4-takter folk, tyde fejlen?
Tusinde tak, på forhånd.
Svar: 364
Tråde: 25
Tilmeldt: Jul 2008
Arndt Skrev:Hej folkens, jeg ejer en sprint, som drukner ved fuldt gas.
Den køre fint ved 1/3 gas og ka' sagtens nå' topfat ved det.
Jo flere omdejninger moteren tager, jo mere ka' jeg beynde at dreje på gashåndtaget.
Ændringer.
Skiven pillet.
Optimeret CDI.
6,5g ruller.
Ka' i 4-takter folk, tyde fejlen?
Tusinde tak, på forhånd.
Hvilken dyse har du i? Husk du skal altid skifte dyse, når du tager begrænsninger. 94 eller 96 er passende.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar: 71
Tråde: 12
Tilmeldt: Sep 2008
zoomah Skrev:Hvilken dyse har du i? Husk du skal altid skifte dyse, når du tager begrænsninger. 94 eller 96 er passende.
Jeg har lige skiftet til en dyse 94 fra 85, som os går meget bedre, men der ser ud til den drukner på de sidste omdrejninger.
Svar: 115
Tråde: 21
Tilmeldt: Nov 2007
Har du tjekket Vacumspjæld og ventiler?
Svar: 364
Tråde: 25
Tilmeldt: Jul 2008
Arndt Skrev:Jeg har lige skiftet til en dyse 94 fra 85, som os går meget bedre, men der ser ud til den drukner på de sidste omdrejninger.
Hvis den ligesom "dør" når du rammer topfart, kan du prøve med en dysestørrelse større. (Når du drejer gashåndtaget helt rundt).
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar: 2.425
Tråde: 21
Tilmeldt: May 2007
Lav en tændrørsaflæsning, så kan du finde ud af om du skal have en stører eller minder dyse.:wink: