Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Sep 2008
Hej jeg vil ud at købe min første scooter har se meget på den her http://www.uwp.dk/product.asp?product=161&sub=13&page=1
Så vil lige høre man kan få den til at køre stækker?
og kan jeg selv finde ud af at samle den skal lige sige at jeg ved ikke en skid om scooter
hvis i ved mere om den så må i da godt sige til
Tom N
Svar: 364
Tråde: 25
Tilmeldt: Jul 2008
Hvis du piller skiven render den vel nok de 55-60 stykker på speedo.
Om du kan finde ud af at samle den, er der ingen der kan svare dig på. Det kommer and på din tekniske viden, og lære egenskaber - hvis du aldrig har prøvet det før.
Men du kunne jo prøve at skille den ad, og finde ud af om du kan finde ud af at samle den igen.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar: 1.170
Tråde: 34
Tilmeldt: May 2007
Antec Skrev:Hej jeg vil ud at købe min første scooter har se meget på den her http://www.uwp.dk/product.asp?product=161&sub=13&page=1
Så vil lige høre man kan få den til at køre stækker?
og kan jeg selv finde ud af at samle den skal lige sige at jeg ved ikke en skid om scooter
hvis i ved mere om den så må i da godt sige til
Du kan godt få den til at kører 60+-. Men den der udstødning er ikke alt for snedig, idet at ulovlige udstødninger ser sådan ud, dvs du kan have tendens til at blive stoppet.
"Denne model er for den lidt mere kræsne, det rå udseende, preformance dæk / udstødning etc gør denne scooter helt unik, den skal bare opleves."
Du skal nok ikke regne med at dækkene er 1% bedre end på andre 4-taktere/Baotian'er og udstødningen gør heller ikke noget på 4-taktere.
Men fed ser den ud og så er den billig.
EDIT: Fra hjemmesiden --> Oktan: 92 Blyfri. (Ingen Ole)
Skrevet af mig.
"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar: 115
Tråde: 21
Tilmeldt: Nov 2007
MartinAndersen14 Skrev:Du kan godt få den til at kører 60+-. Men den der udstødning er ikke alt for snedig, idet at ulovlige udstødninger ser sådan ud, dvs du kan have tendens til at blive stoppet.
"Denne model er for den lidt mere kræsne, det rå udseende, preformance dæk / udstødning etc gør denne scooter helt unik, den skal bare opleves."
Du skal nok ikke regne med at dækkene er 1% bedre end på andre 4-taktere/Baotian'er og udstødningen gør heller ikke noget på 4-taktere.
Men fed ser den ud og så er den billig.
EDIT: Fra hjemmesiden --> Oktan: 92 Blyfri. (Ingen Ole)
Pis mand, jeg har altid blandet ole ind i mine besøg på tankstationerne..
Må hellere give ham en undskyldning :wink:
Svar: 769
Tråde: 48
Tilmeldt: Feb 2007
Den ligner da en Super 8 ret så meget.
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Antec
Hvis det er den du vil have så køb den da. Kan ikke forestille mig at der er så meget skildt ad, 5 % er ikke meget.
Måske at for og baghjul skal sættes på og så nok det værste styret.
Det er kun et bud på hvad det kan være der skal samles men kan firmaet da ikke oplyse om det.
Hvis de kan så kom tilbage med de oplysninger. Det er 100% nemmere at hjælpe dig så.
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Antec
Det er en Baotian, dvs at dele til GY6 motoren burde passe på så det er kun at kigge rundt på nettet efter tundele. Få den dog lige kørt til først før du begynder på det. Afdrosle den kan du gøre med fordel.
Prøv at kigge rundt og se hvilke andre begrænsninger GY6 motoren har på andre 4 takts modeller. Din har nok ca de samme
Svar: 74
Tråde: 8
Tilmeldt: Nov 2007
Citat: Den ligner da en Super 8 ret så meget.
Har set den " i virkeligheden" hos en knallert forhandler i Søborg. (Søborg Auto Elektro, http://www.soeborg-auto-elektro.dk/scooter_knallert.htm)
Og ja, den ligner faktisk en super 8 ret meget. Jeg synes dog at den har en rigtig fornuftig størrelse, i forhold til nogle af de andre Baotian'er.
Hos Søborg Auto Elektro, går den bare under et andet navn. Nemlig "Avanti Wulf". Sjovt med de Kineser navne. En anden sjov scooter jeg lagde mærke til: " Avanti Rocky " Fedt navn !
Er jeg den eneste, der synes at den ligner G-max'en omkring forlygterne enormt meget ?
Svar: 2
Tråde: 1
Tilmeldt: Sep 2008
Hej jeg siger mange tak for svaret, den bliver bestil nu her de tager, 850kr så samler de og tester den.
Men endnu en gang mange tak.
Tom N
Svar: 769
Tråde: 48
Tilmeldt: Feb 2007
dude_p Skrev:Citat: Den ligner da en Super 8 ret så meget.
Har set den " i virkeligheden" hos en knallert forhandler i Søborg. (Søborg Auto Elektro, http://www.soeborg-auto-elektro.dk/scooter_knallert.htm)
Og ja, den ligner faktisk en super 8 ret meget. Jeg synes dog at den har en rigtig fornuftig størrelse, i forhold til nogle af de andre Baotian'er.
Hos Søborg Auto Elektro, går den bare under et andet navn. Nemlig "Avanti Wulf". Sjovt med de Kineser navne. En anden sjov scooter jeg lagde mærke til: " Avanti Rocky " Fedt navn !
http://peecee.dk/uploads/092008/pgo_efterligning.JPG
Er jeg den eneste, der synes at den ligner G-max'en omkring forlygterne enormt meget ?
Jeg har også set den ude ved scoot.dk og jeg synes også den er både pæn og dejlig stor
Svar: 20
Tråde: 4
Tilmeldt: Apr 2012
Klip rigtig ledning på CDI, og den kører 65km/t med godt optræk
Ikke fjærn ringen i tillæg, da optræk bliver dårligere...
- dersom du gør det, skal du til at skifte rullerne!
____________________________________________________________
Boatian - F3 2010 mod. (Black) 2000km [60 - 80 km/t]
____________________________________________________________
Svar: 3.119
Tråde: 104
Tilmeldt: May 2011
(24-04-2012, 10:24)napster1989 Skrev: Klip rigtig ledning på CDI, og den kører 65km/t med godt optræk
Ikke fjærn ringen i tillæg, da optræk bliver dårligere...
- dersom du gør det, skal du til at skifte rullerne!
Opfordrer du til at fjerne omdrejningsbegrænseren inden skiven?
Så bliver scooteren ikke glad. Den vil sluge benzin og ofte blive presset langt op i omdrejninger, hvilket slider meget på motoren. Den skal derfor serviceres og alle dele skal udskiftes efter færre km.
Det med at skifte ruller er intet problem for de fleste. Ofte er rullerne ½ gram for tunge, for at man kan geare op på de omdrejninger, som CDI'en tillader uden at man sidder og banker på omdrejningsbegrænsereren. Når skiven er i, vil du dog hurtigt ramme "maksimal" gearing, og du vil derefter komme op og køre mod omdrejningsbegrænseren, som måske holder omdrejningerne på maks effekt eller lige under, hvilket vil gøre at du vil føle at du har bedre optræk her på vej fra maks gearing til maks omdrejninger. Fjerner du skiven og putter de rigtige ruller i, vil du derimod altid have det bedste optræk mens du gearer op, hvor du efter udgearing så vil have en langsom accelleration mens omdrejningerne stiger det sidste.
Når du fjerner omdrejnings begrænseren vil du i nogle tilfælde få mulighed for bedre optræk, da maks moment og/eller effekt ligger over begrænsningen, og du så vil kunne ramme dette efter fjernelsen af begrænsningen.
Første Kymco Agility 50, årgang 2008 11.000 km. (død og reservedele)
Anden Kymco Agility 50, årgang 2010 20.000 km. Benzinindsprøjtning. Stjålet!
Kymco K-pipe 125, årgang 2014 15.000 km. Solgt
Tredje Kymco Agility 50 12.000 km.
Honda CB 500, årgang 1997, 52.000 km.
"Kør efter forholdene".
|