Svar: 165
Tråde: 33
Tilmeldt: Feb 2005
http://bikedanmark.dk/mc10.htm
Synes den ser fed ud - kontra pris osv.
Nogen som kender lidt til den?
Evt tophastighed osv., må da uden tvivl være lidt mere end de 100km/t som står på deres side.
Så vidt jeg ved hedder forbilledet til Qingqi 150/200cc Yamaha YBR125. Og dén er jo også helt fin at se på.... 8)
Med de 16 heste 200 kubikkeren er opgivet til, vil jeg da gætte på en Vmax til 115-120 km/t...
Hvorfor er de egentlig ikke pumpet mere ? Min gamle sure Honda 125 fra 81 gik 120-125km/t. med en bette gearing, og rpm. lå på de 10-11000.
Kan det virkelig passe, at teknologien endnu ældre end sidst i 70'erne ?
/Energy
Svar: 3.837
Tråde: 268
Tilmeldt: Oct 2010
Synes også helt klart at det er mangel på højere topfart og bedre moment der stadig stiller mig skeptisk over for disse kinøjser motorcykler.
Jeg har prøvet en Geely Puma, og bevares, den er faktisk sjov at køre på, men det er måske fordi den minder om en forvokset Yamaha 4G eller ligende.
Hvis den var lidt større rent fysisk, og virkede lidt mere stabil, plus dét at den ikke behøvede at ligge omkring de 4.500 - 6.000RPMS bare for at bevare et ok træk hele tiden, så ville det nok være noget for mig.
Men hvad med de andre kina motorcykler der er kommet? Raptor? Har den de samme "børnesygedomme"?
Svar: 1.236
Tråde: 9
Tilmeldt: Nov 2005
En Puma ejer fra
Geely grupen der havde haft en Suzuki GN 125 mente også at der var mere skud i Pumaen.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f