Svar: 35
Tråde: 9
Tilmeldt: Apr 2010
Jeg skal snart tage min skive og bagpladen af på min Peogeot Ludix Pro 30' Scooter
da den kører alt for langsom, 35km/h
Jeg ved ikke hvordan det er at skifte en dyse, men behøver jeg at gøre det?
Hvad vil der ske hvis jeg ikke skifter dysen?
På Forhånd Tak!
-Eaqle
Svar: 194
Tråde: 19
Tilmeldt: Feb 2008
Eaqle Skrev:Jeg skal snart tage min skive og bagpladen af på min Peogeot Ludix Pro 30' Scooter
da den kører alt for langsom, 35km/h
Jeg ved ikke hvordan det er at skifte en dyse, men behøver jeg at gøre det?
Hvad vil der ske hvis jeg ikke skifter dysen?
På Forhånd Tak!
På de pgo scootere jeg har kørt har jeg fint kunnet pille membranbegrænsning, skiven i vario og blændrør uden at dysse scooteren op. Den virkede perfekt!
Ved ikke om det er tilfældet for peugeot.
Svar: 116
Tråde: 21
Tilmeldt: Jun 2009
kedde2005 Skrev:På de pgo scootere jeg har kørt har jeg fint kunnet pille membranbegrænsning, skiven i vario og blændrør uden at dysse scooteren op. Den virkede perfekt!
Ved ikke om det er tilfældet for peugeot.
Alle scootere kan i praksis godt køre med en dyse som er en smule for lille, det er bare ikke nødvendigvis så sundt for den.
Det er tit at de fra fabrikken er dyset lavt , aner ikke hvorfor, sikkert noget med miljø.
Og især når du fjerner udstødningsbegrænsninger og sådan noget tror jeg det er godt at gå 2 dyse numre op
Om det er nødvendigt ved jeg ikke, men personligt ville jeg sikkert gøre det så jeg var på den sikre side. På min Estilete fik det den til at trække meget mere jævnt efter jeg fjernede begrænsningerne, og sikrede mig at blandingen ikke blev for mager (varmesætning)
Prøv dig frem.