28-08-2008, 19:45
Hej allesammen.
Ja, nu har jeg så fået mig nogle nye dele til big'en, da de gamle std. dele var på vej på pension.
I forvejen sad der Top Performance Trophy 70cc, 17,5mm. Dell'Orto og en PGO 45 udstødning.
Alle begrænsninger er fjernet. De nye dele er følgende:
Stylepro Kobling.
Stylepro koblingsskål.
New Competition membran med carbonplader.
Malossi Multivario.
Jeg smed det hele på igår samt en 27kg. trykfjeder og 4,7 grams ruller, og da jeg startede den, lod den blive varm og vred gashåndtaget så rendte den omdrejningstælleren ud, så vil tro den tog 15.000 rpm. men den kom ingen vejne.
Jeg skiftede så til std. trykfjeder og smed nogle 6,5 grams ruller så omdr. faldte til ca. 8500 rpm.
Den tager bare ikke ved fra starten af. Altså jeg skal give den fuld gas og så går der noget tid før den bevæger sig. Hvad skal der laves ved så den tager fat med det samme, som før de nye dele kom på?
Og så en ting mere.
Når jeg kører omkring de 80km/t ved 8500rpm. så "hakker" den på en måde. Det lyder, og føles, til at komme lige nede ved cylinderen. Skal jeg dyse den op, eller skifte min udstødning ud med en Gianelli Go hvis min PGO 45 udstødning ikke kan "yde" eller følge med oppe i de omdrejninger?
Tak for hjælpen, på forhånd.
Ja, nu har jeg så fået mig nogle nye dele til big'en, da de gamle std. dele var på vej på pension.
I forvejen sad der Top Performance Trophy 70cc, 17,5mm. Dell'Orto og en PGO 45 udstødning.
Alle begrænsninger er fjernet. De nye dele er følgende:
Stylepro Kobling.
Stylepro koblingsskål.
New Competition membran med carbonplader.
Malossi Multivario.
Jeg smed det hele på igår samt en 27kg. trykfjeder og 4,7 grams ruller, og da jeg startede den, lod den blive varm og vred gashåndtaget så rendte den omdrejningstælleren ud, så vil tro den tog 15.000 rpm. men den kom ingen vejne.
Jeg skiftede så til std. trykfjeder og smed nogle 6,5 grams ruller så omdr. faldte til ca. 8500 rpm.
Den tager bare ikke ved fra starten af. Altså jeg skal give den fuld gas og så går der noget tid før den bevæger sig. Hvad skal der laves ved så den tager fat med det samme, som før de nye dele kom på?
Og så en ting mere.
Når jeg kører omkring de 80km/t ved 8500rpm. så "hakker" den på en måde. Det lyder, og føles, til at komme lige nede ved cylinderen. Skal jeg dyse den op, eller skifte min udstødning ud med en Gianelli Go hvis min PGO 45 udstødning ikke kan "yde" eller følge med oppe i de omdrejninger?
Tak for hjælpen, på forhånd.