Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvilket tun skal jeg købe?
#25
kragen Skrev:Så har du en 85ccm Naraku, der er boret op til en 89ccm 52,4mm (Big Bore) Naraku version 2, så det er nok forklaringen på, at forretninger stadig skriver 85ccm (85cc, er der altså ikke noget, der hedder. Det er noget amerikansk sjusk, der desværre breder sig :wink: ).
Om jeg har købt en 72 eller 85ccm er underordnet. De test, der er tilgængelige på 85ccm Naraku siger bare, at der ikke er opnået de hastigheder, du taler om. Det undrer mig derfor, at 89ccm skulle kunne køre lige op, og hurtigere, end f.eks. en Kymco 125ccm, der topper ved omkring de 90-95 km/t, med en større motor og anden gearing, men ellers samme motor. Andet, siger jeg ikke Griner

Var testen med optimeret knastaksel, som kan kører hurtigere på knasterne? Det giver en del, ikke kun optræk under topfart, men også ekstra topfart - faktisk en del. Det gjorde det ihvertfald på min. Og er det også med optimeret vario etc?
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
zoomah Skrev:Var testen med optimeret knastaksel, som kan kører hurtigere på knasterne? Det giver en del, ikke kun optræk under topfart, men også ekstra topfart - faktisk en del. Det gjorde det ihvertfald på min. Og er det også med optimeret vario etc?
En "optimeret" narakuknastaksel har bare en "spidsere" top, der tillader større åbning af ventilerne, hvilket ikke er nødvendigt på de topstykker, der leveres med kit >72ccm, da de har større ventiler, end 50-72ccm topstykket. Den har derfor vist sig ikke at give en væsentlig effekt på de større kits.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#27
Det gav skam både min bedre optræk mellem 60 og 80, og en del mere topfart.
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#28
kragen Skrev:En "optimeret" narakuknastaksel har bare en "spidsere" top, der tillader større åbning af ventilerne, hvilket ikke er nødvendigt på de topstykker, der leveres med kit >72ccm, da de har større ventiler, end 50-72ccm topstykket. Den har derfor vist sig ikke at give en væsentlig effekt på de større kits.

Jeg bestiller det hele samlet:

Naraku 85cc cylinder, stempel, topstykke.
Naraku knast (hvis jeg skifter til et større kit på et tidspunkt).
Naraku Racing vario.
Dysesæt.

Ville det være optimalt?
Svar


Forum spring: