Søg Garagen Hej Gæst! Register

Min nye 125ccm Baotian maxi-scooter
#1
Efter at have undværet motorcykel i et stykke tid, skete det der havde luret længe.
Har netop købt mig en 125ccm Baotian maxi-scooter gennem QXL for 5550kr,- spritneu.

Den kommer leveret i en kasse, hvor man selv skal samle de sidste ting og sager. Et par få timer skulle der nok regnes med, med oprydning og det hele.

Men bliver spændende, så har jeg endnu færre undskyldninger for ikke at komme med på Touring Smil


[Image: 140e.jpg]


- Selvfølgelig det sædvanlige Kina-skrammel, men holder den bare lige så godt som min Listo, bliver jeg godt tilfreds Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Stort tillyke med den. Grin
Lidt spændende at du "tør" købe sådan noget Kinaskrammel som du selv benævner den.
Til 5550,- er der nu heller ikke sket den store skade men den ser da fin ud på det billede.

Svar
#3
Tillykke med den SLK. Smil Hvad med at købe en til kæresten også?? Grin
Svar
#4
Nogle der ved om den bliver forhandlet online, i den samme prisklasse? (Udover QXL)
TMS Classic 50 4t 2008, 3000km
Giantco Sprint 2008, 2800km 89cc Naraku
Billeder på vej! :)
Svar
#5
Tillykke SLK.

En fin Rebel. Smil
Skrevet af mig.

"Hvis det ikke er i stykker, så lad vær' med at pille". ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Tllykke med dyret, SLK Smil
Rart med lidt flere mc-scootere herinde Smil
Svar
#7
russer60 Skrev:Stort tillyke med den. Grin
Lidt spændende at du "tør" købe sådan noget Kinaskrammel som du selv benævner den.
Til 5550,- er der nu heller ikke sket den store skade men den ser da fin ud på det billede.

Det er jo en forhandler: http://www.uwp.dk - der også sælger på QXL.dk

Jeg kan ikke lige se hvorfor jeg ikke skulle ture det? Det er jo en forhandler som alle andre, CityScooter, Scoot.dk osv, jeg vælger bare selv at samle de sidste ting og sager for at spare penge.

Den kommer i kasse, samme kasse den er kommet i fra fabrikken nede i Kina.
Svar
#8
zoomah Skrev:Nogle der ved om den bliver forhandlet online, i den samme prisklasse? (Udover QXL)

Nej for så havde jeg da købt den der i stedet for at byde på en auktion.
Men det er denne forhandler: http://www.uwp.dk der også sælger på QXL - hans varer på QXL er bare et par tusinde billigere end på hans hjemmeside.

Men om man køber gennem QXL eller på hans webshop giver jo samme vare i sidste ende, og samme garanti/reklamationsret.

Det svarede til at Thansen solgte scootere på QXL, til et par tusinde under deres butikspris, ville du også være bange for at handle dér så?
Svar
#9
Jps Skrev:Tillykke med den SLK. Smil Hvad med at købe en til kæresten også?? Grin

Hun har ikke mc-pappet, og desuden har hun gjort krav på bilen Blink med øjet
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
MartinAndersen14 Skrev:Tillykke SLK.

En fin Rebel. Smil


Struerboen Skrev:Tllykke med dyret, SLK Smil
Rart med lidt flere mc-scootere herinde Smil


Takker Smil
Svar
#11
SLK Skrev:Hun har ikke mc-pappet, og desuden har hun gjort krav på bilen Blink med øjet

Typisk kvinder Griner. . De vil ikke mærke den friske luft, det giver at kører under åben himmel (også når det regner Blink med øjet ). Og et MC kort kan du jo forære hende i fødselsdagsgave Grin.
Svar
#12
Det var satme godt nok billigt. Du må meget gerne skrive noget mere når du får den samlet, dvs kvalitet, siddeposition, hastighed osv.
Svar


Forum spring: