Svar: 36
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2008
Efter lidt roden er der ENDELIG kommet liv i dyret!
MEN - det er med den gamle cylle - vi montere nu den nye cylle igen
Vent resultat om ca 1 time
4-takt er godt - når det endelig virker :/
Svar: 36
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2008
Den nye cylle er åbenbart defekt.
Efter montering, var den igen lige død!
Jeg læste mig til herinde at man sakkens kunne kører med "standart" topstykke på 72cc, men den fucker FULDSTÆNDIG, så vi afmonterede det igen, og monterede standart, og nu spinder den igen.
Jeg må sende mit cylle kit retur, og sige det er defekt!
Tak for hjælpen, gutter! Det var cyllen der var i stykker helt fra starten!
4-takt er godt - når det endelig virker :/
Svar: 36
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2008
Hej igen
Eftersom jeg næsten af tvunget til at køre rundt med standart cylle, indtil jeg får et nyt, er det jeg tænker.
Jeg har jo monteret en 94 dyse, og standart er 85.
Kan jeg godt kører rundt med det? (Med standart cylle)
Ville det give et ekstra boost? Eller bare gøre den ydeligere dårlig?
JackZam
4-takt er godt - når det endelig virker :/
Svar: 2.425
Tråde: 21
Tilmeldt: May 2007
jackzam Skrev:Hej igen
Eftersom jeg næsten af tvunget til at køre rundt med standart cylle, indtil jeg får et nyt, er det jeg tænker.
Jeg har jo monteret en 94 dyse, og standart er 85.
Kan jeg godt kører rundt med det? (Med standart cylle)
Ville det give et ekstra boost? Eller bare gøre den ydeligere dårlig?
JackZam
Da, jeg havde standart cylinder, kørte jeg også med 94 dyse, så den kan du bare beholde, med mindere den hakker og sprutter, med den i.
Det giver nok ikke enoget extra, udover at gassen er lidt mere livlig på den sidste 3/4 af gashåndtaget.
Svar: 36
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2008
Men den bruger mere benzin med den store dyse ikke?
For så kan det da bedre betale sig at smide en "lille" (85) i, igen?
Eller snakker vi minimale mængder? Altså meget, meget få ml pr tank?
Og noget andet:
Tror i det er fordi ventiler ikke er slebet fra fabrikken? Skal jeg eventuelt slibe ventilerne på topstykket? - Altså på tun-cyllen? Eller bare sende lortet retur?
Selvom det jo faktisk har været monteret, hvilket nok gør at de ikke tager det retur
4-takt er godt - når det endelig virker :/
Svar: 2.425
Tråde: 21
Tilmeldt: May 2007
jackzam Skrev:Men den bruger mere benzin med den store dyse ikke?
For så kan det da bedre betale sig at smide en "lille" (85) i, igen?
Eller snakker vi minimale mængder? Altså meget, meget få ml pr tank?
Og noget andet:
Tror i det er fordi ventiler ikke er slebet fra fabrikken? Skal jeg eventuelt slibe ventilerne på topstykket? - Altså på tun-cyllen? Eller bare sende lortet retur?
Selvom det jo faktisk har været monteret, hvilket nok gør at de ikke tager det retur
Det er så lille en forskel, i benzøkonomi, at du nok ikke kan mærke forskel.
De har nok været slebet fra fabrikken, og en ventilslibning er noget du skal have det rigtige udstyr for at gøre. :wink:
Svar: 36
Tråde: 4
Tilmeldt: Aug 2008
Ved jeg godt, men en af mine venner er automekaniker, så han har udstyret på sit arbejde, og han vil gerne
Tror i det ville give et bedre resultat?
hock:
4-takt er godt - når det endelig virker :/
Svar: 12.709
Tråde: 83
Tilmeldt: Aug 2006
Ventilerne er klar til brug fra fabrikken, og en slibning er kun nødvendig, hvis man kan se eller mærke ujævnheder, som f.eks. koksaflejringer. Det burde dog normalt ikke hindre motoren i at starte. Er du sikker på, at stempelringene er sat rigtigt på i de rette riller (vigtigt). De har sikkert forskellig farve, og har forskellig mærkning?
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar: 2
Tråde: 0
Tilmeldt: Mar 2011
heey hvor har du ubegrænset cdi fra.
ps har du fået den ud og køre
Svar: 22.223
Tråde: 757
Tilmeldt: Jul 2005
(15-03-2011, 20:03)donsnog Skrev: heey hvor har du ubegrænset cdi fra ps har du fået den ud og køre
Hvad med at tjekke årstallet for indlægget
.
Ivecar plus 2023.
Svar: 2
Tråde: 0
Tilmeldt: Mar 2011