Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fodplade til kymco agility søges
#1
Hej alle.
Jeg står og mangler en fodplade til min kymco. Den gamle har fået en skade, og en ny er hunde dyr :x . Er der nogen der har en sådan liggende, gerne brugt, så lad mig endelig høre Grin
Hilsen Max
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hvor meget er den gået i stykker? Hvis det kun er det øverste af fodpladen, kan det evt. klares med en aluminiumsplade. Jeg har skåret en af de tynde plader, man kan købe i bla. Bauhaus :wink:
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#3
Hej kragen.
Ja, var det bare så vel. Nej det er på siden af fodpladen, altså det ca 8-10 cm lodrette stykke. :x
Men ellers tak for tippet.
Hilsen Max
Svar
#4
Hej igen. Nå så fik jeg løst problemet med den knækkede fodplade. Købte et stykke poleret alu plade, en tube montagelim og en flaske fortynder. Har klippet pladen til så den passer til det lodrette stykke, altså fra forkåben til fodvilere bagpå, renset godt af med fortynder og så en god gang montagelim. Derefter fikserede jeg hele balladen med gaffa Grin. Her til morgen har jeg taget gaffaen af, og det sidder rigtigt godt fast Griner. Det ser faktisk ret godt ud, ligner store fartstriber Grin. Overvejer dog at mattere dem med ståluld eller en skuresvamp. Hele operationen kostede 165 kr, og det er jo noget billigere end en ny fodplade, ca 700 kr.
Hilsen Max
Svar
#5
Nu er jeg ikke helt sikker på agility'en, men sidder batteri, og andre elektriske komponenter nede under den plade?

Det gør det i hværtfald på sprint'en, så der kan man ikke bare lime den helt fast, der fik jeg en god ide fra kragen, om at bruge noget dobbeltklæbende velcrolukning, hvilket løser problemet med ikke at kunne komme ned til batteri, cdi, og div. andre ledninger. Smil :wink:

Jeg må da sige at 165kr ikke er ret meget i forhold til de 700kr en orginal koster, og så ser det sikkert også bedere ud end orginalen? Grin
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hej Big 7000. Nej, du misforstår Smil . I højre og venstre side af fodpladen, er der et lodret stykke plast i hele forpladens længde, og bundskjoldet er clipset/skruet sammen med fodpladen på dette sted. Det var der, der var slået et stykke på ca 7 gange 20 cm af Græder Grin
Hilsen Max
Svar


Forum spring: