Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hvor er den monteret
#13
Hvornår har den sidst fået stillet ventiler? Sådan en firtakter er jo ret overfølsom for ventiler der står forkert, den CDI du har på et der et klistermærke i hver ende eller kun i den ene ende?
Skal man lære skal man prøve...
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Det fik den ved 1000 km. Der var udstødningsventilen "lukket". Ved 3000 var der ingen bemærkninger (jeg går ud fra det ER tjekket) 300 km efter startede problemerne.
Svar
#15
Hvor gammel er den? Kører start motor rundt?
Skal man lære skal man prøve...
Svar
#16
ALT virker perfekt NÅR den kører :wink: Og ja - startermotor ligeså.
Den hverken "hakker" i det eller trækker dårligt - topfart efter speedo 50 (100% lovlig). Men den DØR pludselig med mellemrum. Og som sagt, nu starter den slet ikke.
Den er 8 mdr. gammel.
Svar
#17
giantko Skrev:ALT virker perfekt NÅR den kører :wink: Og ja - startermotor ligeså.
Den hverken "hakker" i det eller trækker dårligt - topfart efter speedo 50 (100% lovlig). Men den DØR pludselig med mellemrum. Og som sagt, nu starter den slet ikke.
Den er 8 mdr. gammel.
Ikke for at male fanden på væggen, men min har som bekendt af nogle, haft samme problem to gange. Første gang, viste det sig, at ventilerne var kokset til, så de ikke kunne lukke ordentligt. Det blev klaret med rensning og slibning af ventilerne. Anden gang, var det samme, man havde åbenbart ikke repareret årsagen, som var ødelagt bundpakning og "revet" cylinder og stempel. Senest, da jeg frygtede det værste igen, viste det sig dog kun at være luftslangen til luftfilteret, der havde fået "tarmslyng", og sad i klemme under hjelmboksen.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#18
Så er det jo bare afsted til den forhandler der lavede service der måske ikke har lavet det ordentlig... Har du tjekket vacum spjældet i karburator? Det er den gummimembran der sidder under toplåget, den kan have fået huller og derved kan den dø, men alligevel kunne starte. Er der blevet skiftet dele på den før?
Skal man lære skal man prøve...
Svar
#19
Den SKAL på værksted.

Problemet er nok mere at det ikke er så ligetil at "trække" den 3 km. til værkstedet.

Derfor skulle jeg gerne som minimum kunne starte.

Ventilproblemer har den jo, som tidtigere nævnt, haft allerede som NY.

Om dette så dengang har givet har givet en følgeskade man ikke har fundet, skal jeg lade vlære usagt, men den har som sagt kørt 2000 km siden og ved sidste eftersyn var der intet.
Svar


Forum spring: