Søg Garagen Hej Gæst! Register

Hjælp til 2 taks udstødning :)
#1
hey folkens,

er Ejer af en TZR 45 knallertSmil og de jo så fede men lyder jo som lort for at være ærligSmil

nogen der kan hjælpe på en måde så jeg kan få den til at brumme? evt med ny udstødning eller noget?

snakkede med en fra en mc butik, sagde jeg skulle søge på : moped på tyske siger? men fandt aldrig noget!

tak på forhånd
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Du skal vist lige en tur forbi reglerne (§2). For der er da et eller andet galt med dit tastatur. Blink med øjet
Svar
#3
har læst reglerne og følger dem også?
Svar
#4
Underlig MC Gut Smil 5 mins søgen på speed-up og fandt en side med udstødninger Smil http://www.speed-up.dk/group.asp?group=3229&sub=39

Der er en masse udstødningerSmil Men husk på at hvis du køber en hvis udstødning kan de være ulovlige at montere, da den så bliver konstruktivt ændret..
Svar
#5
klasseGrin bare mig der ikke kan søge ordentligt nok!

dog gør det ikke noget dne bliver ulovlig Grin selvom den ikke må..

men kigger på dem, og tak for linket!

Hvis der er flere som kan finde nogen så SKRIV dem gerne!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Søger dog ikke tun udstødningGrin men noget der LArmerGrin
Svar
#7
voight Skrev:har læst reglerne og følger dem også?


Du starter da ikke med stort bogstav, så vidt jeg kan se??
Svar
#8
ej okay, og så tjekker du alle og blander dig i fordi man ikke skriver med stort?
Svar
#9
voight Skrev:ej okay, og så tjekker du alle og blander dig i fordi man ikke skriver med stort?

Ja. Og du får lige en tur i svedkassen.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
fair nok:P derfor jeg ikke kan li kvinderBlink med øjet
Svar
#11
Du kan starte med at kigge alle Scooter hjemmesider igennem for en Yamaha TZR. og når du finder den, er der et link der hedder udstødning, der skulle du meget gerne kunne finde noget ..

Speed-up.dk
Speed-Line.dk
Scooter-Shoppen.dk
Protunahandels.de
Thansen.dk

og lign. sider.

Mvh. Anders Westberg
Svar


Forum spring: