Søg Garagen Hej Gæst! Register

Kraftig lugt af benzin?? Opdateret 18/4
#25
Anonymous Skrev:Er koblingen nedslidt da ?

Hvilken trykfjeder der skal i, er umuligt at sige, der er du nødt til at vurdere og evt. forsøge dig frem. men lettere ruller gør det jo også ud for en strammere fjeder, så det kan du jo forsøge med først.

/Energy

Ja det tror jeg den er, for jeg tjekkede lige højden på bakkerne Smil. De var ikke meget mere 2-3 mm høje. Og jeg er gået fra 7,5 til 6,5 grams ruller, og med standardfjederen i.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#26
Jeg mener at have en fra en PGO Comet til at ligge - Kan den bruges? -
Svar
#27
bøllebent Skrev:Jeg mener at have en fra en PGO Comet til at ligge - Kan den bruges? -

Der er vist en lille forskel, da koblingsklokken er 105mm på Comet'en, og min er 107mm, så derfor kan den ikke sidde der?
Svar
#28
Det går stille og roligt fremad, med BiG'en. Den er begyndt at opføre sig rimelig normalt igen Grin.
Jeg har kasseret den originale variator(kørt omkring de 20-22.000km), da gliderøret ikke kunne sidde ordenligt i hullet mere. Det var blevet en smule ovalt??

Så nu har jeg ordnet min lettere defekte Malossi og sat den i. Og optrækket er blevet væsenligt bedre. Og i modvind med 50km/t(på speedo), så går den da ikke så meget ned i fart, så det kan mærkes Smil. Men benzinlugten, er ikke forsvundet?? Men den kører vist lidt længere på literen efter den sidste lidt upræcise måling, nemlig omkring de 21km/l.

Og jeg tror der er lidt problemer med elchokeren, fordi den lille gummiring(elastik? ) der skal sidde på den, er slidt istykker og jeg har derfor erstattet den med en tynd oring, som nok ikke slutter helt tæt. Det udmunder sig så i, at den har lidt svært ved at starte, og er derfor også en smule sløv de første 100-200 meter jeg kører.
Svar


Forum spring: