Søg Garagen Hej Gæst! Register

Nye dele til Big'en?
#1
Det er jo ingen hemmelighed at Big'en fylder meget her på Forummet?? Grin Og at den snart runder et pænt stort tal. Det sker formentligt sidst i Juli. I den forbindelse har jeg tænkt mig at "forny" Big'en lidt, med en "bedstefarskærm" Griner et nyt front og sideskjold (revne i det højre). Plus en lovligt udseende udstødning.
Frontskjoldet mangler alle skruehulller mod inderskjoldet, og bliver kun holdt fast af 5 skruer, istedet for 11.
Og så en 49 liters topboks, og så selv vænne mig til at køre med refleksvest på, til daglig Grin.

Så er jeg vel klædt på til de nye regler??
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
"Så er jeg vel klædt på til de nye regler??"

Hvad er det for nye regler?


Baotian 125ccm"Kineser" 15.000km

Svar
#3
total Skrev:"Så er jeg vel klædt på til de nye regler??"

Hvad er det for nye regler?

Nye regler for knallerter (konfiskation osv).
Svar
#4
Det lyder super. Hvad koster sådan en omgang skjolde. God Weekend.
Svar
#5
Jps Skrev:Nye regler for knallerter (konfiskation osv).

Det du vil forny , har intet med de nye regler at gøre. Og det ved du vist nok også selv Smil
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Dølle Skrev:Det du vil forny , har intet med de nye regler at gøre. Og det ved du vist nok også selv Smil


Det var også ment som en joke Smil Glemte bare en Smiley Blink med øjet.
Svar
#7
Strøm Skrev:Det lyder super. Hvad koster sådan en omgang skjolde. God Weekend.

962 kr for frontskjoldet, og 7-800 kr for sideskjoldet (som jeg har på "lager" Smil ). Og "bedstefarskærmen" vel omkring en 500 kr seddel? Topboksen koster 749 kr.
Svar
#8
Jps Skrev:Det var også ment som en joke Smil Glemte bare en Smiley Blink med øjet.

Var jeg næsten klar over Smil
Svar
#9
Tak
Ja det er jo ikke billigt men det er jo flot når det er lavet.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Hvorfor skifte det, den ser da pæn ud, hvad med at male den i stedet for, og lire den med småting og gadgets ?

GPS - morfarspejl (den er god den ide) - andre faver lys osv...
Med Venlig Hilsen
-Kenneth
Svar
#11
k-1 Skrev:Hvorfor skifte det, den ser da pæn ud, hvad med at male den i stedet for, og lire den med småting og gadgets ?

GPS - morfarspejl (den er god den ide) - andre faver lys osv...

Muligt den ser pæn ud, udvendigt, men indvendigt?? Grin, og et løst skjold er altså lidt irreterende.
Og havde også tænkt mig at male den "ævlegrøn" Griner.

En Gps er også en idé, men pengepungen er nu ikke til større udskejelser, end højst nødvendigt. De få penge der er til overs, skal bruges til at holde den kørende, og så en lille bitte smule lir Grin.
Svar
#12
Jps Skrev:962 kr for frontskjoldet, og 7-800 kr for sideskjoldet (som jeg har på "lager" Smil ). Og "bedstefarskærmen" vel omkring en 500 kr seddel? Topboksen koster 749 kr.

Prøv lige at se på den her side i forhold til de priser du har der :wink:

http://www.scooternet.dk/group.asp?group=587&sub=85
MVH
Rc Scooter
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ __ _ _ _ _ _ _ _

Svar


Forum spring: