Søg Garagen Hej Gæst! Register

Toga 4-t
#1
www.billigscooter.dk er der en model der hedder Toga til 4999 kr. Er det ikke den samme som en listo mm, bortset fra den har tromlebremse på forhjulet?

Er der nogen der kender til denne? den er jo ret billig!
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
steen55 Skrev:www.billigscooter.dk er der en model der hedder Toga til 4999 kr. Er det ikke den samme som en listo mm, bortset fra den har tromlebremse på forhjulet?

Er der nogen der kender til denne? den er jo ret billig!

Det er en listo i nye klæder, men om den kan sammelignes i kvalitet med den originale Listo, ved jeg ikke.

Og jeg ville ikke handle med en, som misbruger vores navn Blink med øjet.
Svar
#3
Men er det ikke billigt? og tromlebremser er en fordel synes jeg
Svar
#4
steen55 Skrev:Men er det ikke billigt? og tromlebremser er en fordel synes jeg

Jow det er meget billigt, det er der ingen tvivl om. Men jeg ville nu foretrække skive på begge hjul, fremfor tromlebremser Smil.
Svar
#5
Tromlebremser er meget mere simple.. min hovedcylinder til forbremsen på min speedfight er gået i stykker og en sådan er jo dyr!, på en tromlebr. er der jo kun et billigt kabel for at bremse
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
steen55 Skrev:Tromlebremser er meget mere simple.. min hovedcylinder til forbremsen på min speedfight er gået i stykker og en sådan er jo dyr!, på en tromlebr. er der jo kun et billigt kabel for at bremse

Ja set økonomisk, er det langt billigere med tromler. Jeg måtte selv skifte hovedcylinderen til min skivebremse(efter knap 60.000 km's kørsel). Nypris knap 900-1000 kr. Jeg fik dog fat i en, fra en ny og totalskadet BiG, for 550 kr inklusive bakker Smil.
Svar
#7
Men skive bagpå. Det var da en sjov ombytning
Svar
#8
Ja... men tror nu de har skrevet forkert.. det ligner en tromlebremse bagpå også
Svar


Forum spring: