Der skal nok komme en update på afhentning af min 250 cc - 9 Regal Raptor med vandkøling.
Prøvekørte den en meget kold dag for 4 uger siden, og blev lidt overrasket over den "lækre" lyd en 18 hk maskine kom ud med. Der var et godt bundtræk og gearingen var godt afstemt med vægten. Jeg vejer 82 kg og måler 180 cm, om det har noget at gøre med at den er forsynet med platform, i stedet for fodhviler, ved jeg ikke, men den føltes ikke for kort for mig.
Jeg har fulgt meget med herinde, siden jeg begyndte at kigge på mc. Jeg kører 20 km hver vej for at komme på arbejde, og mener at de penge en kineser koster, er bedre givet ud, en en nyere brugt mc til 50 - 70,000. At jeg begyndte at kigge på mc, skyldes helt klart de benzin priser vi har idag.
Når nu FDM = Tommy Rønn ikke kan lave en grundig test for almindelige brugere, er der kun os til at sælge varen. Jeg er enig med dig Pete, at kvaliteten af Reagal Raptor er høj, og når man står og kigger på håndværket bag mc'en, fatter man ikke den kan sælges for den pris. At man går så meget op i at dækkene skal være afgørende for om en mc er god eller dårlig, det forstår jeg ikke. Vi skifter da raskt væk dæk på vores biler, til noget bedre, og selv om jeg starter med at sætte nye dæk på, (jeg ved ikke hvad de står i) 500 - 800 kr. er det da stadig en billig maskine, og kan den bare køre 3 - 5 år, er det en afskrivning man har råd til, og pengene har man tjent hjem ved et kørselsbehov på 10 000 km årlig på 3 år, hvis man som jeg kører v6 med et daglig snit på 8 km/l.
Den blå farve du har valgt er rigtig fed, men jeg faldt for den sorte med alt det krom, et rigtig monster at pudse. (Så har jeg da en lovlig undskyldning for at gå i garagen et par timer hver weekend)

hock:
Når jeg er på job kører jeg med 18 hjul, til og fra job på 2 hjul......... efter min friuge...
Truckerjan
Ps har tilsyneladende lidt problem med aktivering, da jeg ikke har modtaget en mail endnu, og derfor ikke kunne svare med mit brugernavn