Søg Garagen Hej Gæst! Register

4-takt
#1
Hej hej.

Jeg ville høre hvad jeg skal købe af 4 takt scooter?

Er der nogen jeg skal holde mig helt fra?!
Håber nogen kan hjælpe mig? På forhånd tak.

PS: Jeg skal køre 30 km om dagen.

Mvh John, Odense.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Med et sådan kørselsbehov var det muligvis en ide at holde dig fra de helt billige. T.Hansen og C.Reinhardt er på vej med noget til 6-7000, men de holder godt nok kortene tæt til kroppen.

T.Hansen skulle gå i luften 17. maj. 7.000 incl. alarm, hedder det sig.
Reinhardt's går for direkte at skulle kunkurrere med den, og står til lige under 6.000.

Kvalitet og holdbarhed i det prisleje bør nok undersøges først.
Det duer jo ikke at købe en billig sag, hvis forhandler/importør efterfølgende henter det hele ind på værkstedsregningen!
Og står den på værkstedet, har du i hvert fald ingen gavn af den!
Svar
#3
Okay tak, Har du nogle konkrete mærker jeg kunne kigge på. Skal bruge den inden længe!
Svar
#4
Selv har jeg stort set været turen rundt og er næsten endt, hvor jeg begyndte. Kymco Agility. Har ikke købt endnu, men .. soon, soon!

I mellemtiden er Sym dog også kommet ud med Mio. Også den virker som en seriøs sag. Søg efter den her på forum. Der har været flere tråde om den.

Begge maskiner kan fås som 30 og 45.

Om det har noget på sig, er endnu uvist, men jeg er blevet fortalt, at Agility står foran en prisstigning omkring 1. maj. Den hidtidige pris på 10.000 skal have været et åbningstilbud. Siden august :roll: ?
Svar
#5
Hejsa

Jeg tror bestemt at Kymco'en er et godt valg. Jeg stod til sidst mellem den og Mio. Men mio vandt mit hjerte.

Jeg har skrevet en anmeldelse på den her, da der ikke er meget på nettet om den endnu. http://temp.thorsenholm.dk/SYM%20MIO%2050.pdf
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Mange tak... Det er dejligt med lidt hjælp! Når man er så uvidende som jeg er! Hvad med Listoen? Jeg kan se man kan få den til 6000,- til 7495,- fra helt ny. Er det én i ved noget om??
Svar
#7
Det er bare at søge lidt blandt de 9000 indlæg her på siden.
http://billig-scooter.dk/search.php
Svar
#8
Mange tak... Det er dejligt med lidt hjælp! Når man er så uvidende som jeg er! Hvad med Listoen? Jeg kan se man kan få den til 6000,- til 7495,- fra helt ny. Er det én i ved noget om??
Svar
#9
Brug SLK's link - og skriv Listo i søgfelten - så er der med garanti gevinst. Smil
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: