Søg Garagen Hej Gæst! Register

Malossi Multivar?
#1
Hej!

Hvis jeg gerne vil have et bedre optræk, er det så en god idé at proppe den her på --> http://www.kgi.dk/product-303-1520.php ?

Eller er der andet man kan gøre?
Kan i beskrive hvordan optrækket vil blive bedre?
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
4stroke Skrev:Hej!

Hvis jeg gerne vil have et bedre optræk, er det så en god idé at proppe den her på --> http://www.kgi.dk/product-303-1520.php ?

Eller er der andet man kan gøre?
Kan i beskrive hvordan optrækket vil blive bedre?


JA, det er en god idé at købe den. Smil Den giver et glidende optræk hele vejen op til topfart, og giver også lidt ekstra fart Blink med øjet. Min har givet 6-7 km/t mere på toppen. Og den holder længe også.

Du skal bare ikke bruge fjederen. Fjederen duer nemlig ikke, på et sportkit (taler af erfaring). Rullerne plejer at være 8 grams, så hvis du kører med den størrelse iforvejen, kan du godt bruge dem, ellers ikke.
Svar
#3
Jps Skrev:Du skal bare ikke bruge fjederen. Fjederen duer nemlig ikke, på et sportkit (taler af erfaring).

Hvad mener du. Jeg kører jo ikke med sportkit?

Og der står i at der medfølger 7 g. ruller.
Svar
#4
4stroke Skrev:Hvad mener du. Jeg kører jo ikke med sportkit?

Og der står i at der medfølger 7 g. ruller.

Er du sikker på den multivar passer på din scooter?

Der er jo lavet forskelige versioner af multivar.

Speedline sælger en der 100% sikkert passer på GY6 motor: Malossi multivar. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#5
Jps Skrev:Du skal bare ikke bruge fjederen. Fjederen duer nemlig ikke, på et sportkit (taler af erfaring). Rullerne plejer at være 8 grams, så hvis du kører med den størrelse iforvejen, kan du godt bruge dem, ellers ikke.

Jeg køre godt nok med fjederen, og 7.0 grams ruller. Smil (Men jeg tror den ville trække lidt beddere med nogle 7.25-7.5 grams ruller.)
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Er det ikke den samme.
Er optrækket på din blevet hurtigere eller jævnere. Eller hvordan?
Svar
#7
4stroke Skrev:Hvad mener du. Jeg kører jo ikke med sportkit?

Og der står i at der medfølger 7 g. ruller.


Min bommert :oops:. Tænkte på 2takter Grin.
Svar
#8
4stroke Skrev:Er det ikke den samme.
Er optrækket på din blevet hurtigere eller jævnere. Eller hvordan?
EDIT: Det ligner ikke den samme på billederne.

Da jeg købte multivar'en var min gamle vario ikke meget vær mere, så alt ville være en forbedering, men hvis jeg skulle sætte ord på hvad den sådan alt i alt har gjort, så er optrækket blevet jævnere, den trækker jævnt helt fra bund til topfart.

Jps Skrev:Min bommert :oops:. Tænkte på 2takter Grin.

Det er nu ikke fordi det er helt forkert det du skriver, :wink: Kragen feks. har ikke skiftet fjederen, men da jeg satte multivar'en på ville sprint'en slet ikke trække, det gjorde den først de jeg satte fjederen på. Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
#9
Jeg har købt den omtalte multivar big7000 snakker om.
Jeg syntes den gav min scooter et mere behageligt optræk, og som nævnt ovenfor, mere jævnt. Den glider/triller også bedre når jeg slipper gassen. Jeg har også monteret den tilhørene fjeder. Alt i alt syntes jeg det var et godt køb.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Citat:Speedline sælger en der 100% sikkert passer på GY6 motor: Malossi multivar.

Speedline siger den version af multivar ikke passer på Kymco Agility. Der skal man have fat i en multivar 2000. (http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2585)
Så vidt jeg ved, er kymco Agility også udstyret med en GY6 motor ..
Må sku sige jeg er lidt forvirret Griner[/url]
Svar
#11
dude_p Skrev:
Citat:Speedline sælger en der 100% sikkert passer på GY6 motor: Malossi multivar.

Speedline siger den version af multivar ikke passer på Kymco Agility. Der skal man have fat i en multivar 2000. (http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2585)
Så vidt jeg ved, er kymco Agility også udstyret med en GY6 motor ..
Må sku sige jeg er lidt forvirret Griner[/url]
Speedline har som sædvanligt nok ret :wink: Jeg har fået samme forklaring andetsteds fra, da jeg skulle skifte min. Så derfor er min også en 2000'er - og den passer uden problemer.
Beatus, qui prodest, quibus potest
Stavefejl og dårlig grammatik er lavet bevidst. Det øger underholdningsværdien.
Remember... four wheels move the body, but two wheels move the soul.
Svar
#12
kragen Skrev:Speedline har som sædvanligt nok ret :wink:

Men i prinsippet skulle den fra speedline vel passe på en Agility, når både sprint'en og agility'en har GY6 morter? :?

Jeg fik også afvide af speedline da jeg købte min multivar, at de ikke trode den skulle passe på en sprint, men jeg viste at den jeg købte passede på baotain eco bike (139 QMB) 4t, så den skulle sikkert nok passer på min, fordi sprinten også har en 139QMB mortor, men har agility'en ikke også en 139 QMB mortor? Smil
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar


Forum spring: