Svar: 262
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2006
Når mc-motoren er flyttet over på et knallert-stel, tager de så ikke motoren? Det er jo ændring på konstruktionen, eller?
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Herr Jensen Skrev:Når mc-motoren er flyttet over på et knallert-stel, tager de så ikke motoren? Det er jo ændring på konstruktionen, eller?
Nej jeg er faktisk meget sikker på, den bliver betragtet som værende en MC, og så tager de hele molevitten.
Svar: 262
Tråde: 15
Tilmeldt: Feb 2006
Ergo lad være med det!!
Tidligere Aprilia Habana Custom-ejer, forhåndværende Puch Maxi-ejer, men nuværende Piaggio Fly-ejer og Himmerlænding i eksil i Vendsyssel ;)
Svar: 8.383
Tråde: 350
Tilmeldt: Jul 2005
Herr Jensen Skrev:Ergo lad være med det!!
Nemlig
.
Tak for de mange svar og vil lige sige at jeg har kørt både bil og mc på åben gade og crosser.. dog kun en 200 ccm men er stadig en ung mand der kan kontrollere farten og bremserne.. køre stille og roligt og hvis der skal gas på så er det ude på vejen uden biler..
Men har overvejet sådan en motor og skal være mekaniker så ville lige være sikker inden jeg bestiller at de ikk tar det som MC da det stadig er knallert stel.. men der er delte meninger.. men venter lige til det er helt afklaret.. vil gerne have korter så hurtigt som muligt..
Motoren ryger af (bliver konfiskeret), det bliver ikke regnet for en mc, da den slags forseelser afhænger af stelnr. Man får jo heller ikke 5000kr i bøde for at smide en 45 motor på et 30'er stel.
Ang. bødestr. så vil jeg gætte på 1500kr for at ændre/fjerne den typegodkendte motor.
Svar: 4.313
Tråde: 59
Tilmeldt: Jan 2006
/Energy, som glemte at logge ind... :oops: