Søg Garagen Hej Gæst! Register

Giantco Stealth kører for langsomt ;)
#1
Hej alle sammen. JEG har lige købt en giantco stealth. Som køre helt okay, men er lovlig så køre jo ik vildt stærk.(35km/t ) Er der andre herinden som har sådan en scooter, så vil jeg gerne vide hva den kan køre uden ringen. Og alt andet både godt og dårligt.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Søg og du skal finde. Grin
Du kan jo starte med at gennemsøge dette glimfremragende site, også benævnt Billig-Scooter. Blink med øjet
http://www.billig-scooter.dk/search.php?mode=results
Indtast i "Søg efter nøgleord":Giantco Stealth.

Og vupti (IKKE Vupti dot com)kommer der en liste frem med topics om den model. Blink med øjet

Svar
#3
Okay vll jeg da lige gøre, takker. :oops:
Svar
#4
Hvor meget har den kørt? Min gjorde det samme i starten, og nu kører den 45 og har kørt 1500, så kør bare, og vent et stykke tid, hvis det er nok for dig. Fik også af vide af forhandleren at når den havde kørt et par tusinde kørte den omkring 50.
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#5
99amartin Skrev:Fik også af vide af forhandleren at når den havde kørt et par tusinde kørte den omkring 50.


[Joke_on]
Så bliver den da vild hurtig når den runder de 10k. Smil

Mon ikke en 90. Smil
[Joke_off]
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Nej, det stopper jo højest sandsynligt på et tidspunkt, kunne ellers være fedt. Jeg rensede da lige min udstødning og det gav da et par kilometer på toppen. (:
stavefejl er gratis (:

Hvis det er lettere at skrive på msn, så skriv en pb med din msn.
Svar
#7
99amartin Skrev:Hvor meget har den kørt? Min gjorde det samme i starten, og nu kører den 45 og har kørt 1500, så kør bare, og vent et stykke tid, hvis det er nok for dig. Fik også af vide af forhandleren at når den havde kørt et par tusinde kørte den omkring 50.
Hvis det holder, så er det jo 10 km/t pr 1500 km.
3000km - 55 km/t
4500km - 65 km/t
6000km - 75 km/t
7500km - 85 km/t
9000 km - 95 km/t
10500km -105 km/t.

Det kan også være den øger med 23% pr 1500km. Det er en vild kværn det der!

Ironi kan være anvendt
Svar
#8
Hej igen. Ja det ville der være fedt hvis det var sådan.. Griner Nej har pillet ringen idag, hold kæft det hjalp. Køre 75 nu på lige landevej og hjemve.. OG 55 i modvind og stadigvæk hjemve. Griner. Den har kørt 500 km nu så den er vel kørt til Spørgsmålstegn
Svar
#9
Giantco sprint stealth er noget billigt noget alt går i stykker på dem med tiden. Jeg styrtede med 60 km / t på min sprint og den gik totalt i stykker var lige til lossepladsen, så jeg var nød til at købe en ny scooter så det blev en brugt en.

Valget faldt på en gilera stalker der havde kørt 4000 km , den scooter er klippe stabil der har aldrig været noget med den ,den kan køre 84 km/t i modvind og 91 i medvind , alt plastik er meget tyk og hårdt ikke blødt som på en sprint styret går ikke løst som på en sprint det er kort sagt kvalitet hele vejen i gemmen , du finder ingen bedre scooter, gilera aprilia pgo er helt klart de bedste mærker inden for scooter køb sådan en og du har en scooter de næste 50.000 km eller mere.

c3s
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Heej jeg har en Giantco Stealth. og den har kørt ca 100 km. jeg har ikke haft nogen problemer eller noget. Jeg har pillet ringen. og så køre den ca 70km/t. og jeg vejer ca 50 kg. 13 år
Svar
#11
skovbjerg Skrev:Heej jeg har en Giantco Stealth. og den har kørt ca 100 km. jeg har ikke haft nogen problemer eller noget. Jeg har pillet ringen. og så køre den ca 70km/t. og jeg vejer ca 50 kg. 13 år

13 år? Hvad siger dit forsikringsselskab til det?
Svar
#12
SLK Skrev:13 år? Hvad siger dit forsikringsselskab til det?

Jeg vil hellere vide hvad hans far siger til det. Fortvivlethock:

Håber ikke hans far har sagt god for det, og med god smag i munden, ligger forsikring til, så hans 13 årige søn kan trille rundt på knallert.

Svar


Forum spring: