Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Sidder en venturi i min membran:
http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=2504
Den der ligger bag ved på billedet men skal den være i eller ej?
Ved det har noget med flowet at gøre men hvad?
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Mener den skal bruges hvis man har 21mm karburator eller over. Ikke helt sikker. Du kan jo prøve begge dele
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 2.345
Tråde: 38
Tilmeldt: Apr 2007
Venturi indsatsen bruges normalt til at forøge luft/benzinblandingens hastighed (Bernoulli princippet). Jo højere hastighed, desto bedre fyldning af krumtaphuset ved høje omdrejninger på et HPR kit. Du vil muligvis mærke en lille forøgelse af effekten, og en bedre gasrespons, da du kører med et sportskit. Jeg ville smide det i til en start, og såfremt der ikke mærkes en forbedring af effekten og gasresponsen, så kan du roligt hive indsatsen ud igen.
Dutch
Svar: 1.432
Tråde: 37
Tilmeldt: Apr 2007
Jeg ved ihvertfald at på en kammi's stalker med sports tun gav det en rimelig stor foreskel at køre med eller uden. Hans køre med den i. Og det gav mere gasrepons og træk som Dutchie også siger.
Scooter tuning is not a crime, it's a lifestyle!
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Har ladet den sidde i, hvor skulle jeg ellers gøre af den
takker for jeres indput
Svar: 1.739
Tråde: 110
Tilmeldt: Jan 2008
Har ladet den sidde i, hvor skulle jeg ellers gøre af den
takker for jeres indput