Søg Garagen Hej Gæst! Register

Koblingshuset drejer skævt.
#1
Hej.

Jeg var ude i Thansen med min Giantco Sprint til rep. De skulle lave mit koblingshuset, fordi det drejede skævt. Men så fik jeg afvide af Thansen's mekaniker, "at det skal dreje skævt, det gør alle. Det kan også have noget med at gøre, at de ikke er lavet til at kører så stærkt." SLUT.

Stærkt=70 km/t på toppen.

Men kan dette være sandt? Omkring koblingshuset. Det drejer enormt skævt.
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Anders Pedersen Skrev:Hej.

Jeg var ude i Thansen med min Giantco Sprint til rep. De skulle lave mit koblingshuset, fordi det drejede skævt. Men så fik jeg afvide af Thansen's mekaniker, "at det skal dreje skævt, det gør alle. Det kan også have noget med at gøre, at de ikke er lavet til at kører så stærkt." SLUT.

Stærkt=70 km/t på toppen.

Men kan dette være sandt? Omkring koblingshuset. Det drejer enormt skævt.

Det kræver næsten en lille film, så vi kunne se hvor skævt det drejer. Mit drejer vist også en lille smule skævt, men det er nok på grund af slidtage. Smil
Svar
#3
Jps Skrev:Det kræver næsten en lille film, så vi kunne se hvor skævt det drejer. Mit drejer vist også en lille smule skævt, men det er nok på grund af slidtage. Smil

OkeySmil Hvordan ligger jeg det ind på BS?
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
#4
Anders Pedersen Skrev:Okey Smil Hvordan ligger jeg det ind på BS?

Kan du ikke. Du må finde en side, hvor du kan lægge den ind.
Svar
#5
Jps Skrev:Kan du ikke. Du må finde en side, hvor du kan lægge den ind.

Okey. jeg prøver. Jeg havde en tidligere tråd om "kobling skriger".
Men jeg tror grunden kunne være at mit koblingshus drejer så skævt? lyden kommer i hvert fald der nedefra.
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Hvordan drejer det skævt? Jeg er overbevist om at hvis indmaden i koblingsklokken ikke centrer med akslen eller er ekset , vil det give en helveds larm, og det er et spørgsmål om få hundred km. Før det er helt færdig, og det vil rive en masse med sig, så som aksel leger og kobling. Så hvis thansens mekaniker siger at det er helt normalt, så..
Men hvor mange km. og hvor gammel er den, hvad med garen... nå nej, du har jo pillet ved den.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
#7
Anders Pedersen Skrev:Hej.

Jeg var ude i Thansen med min Giantco Sprint til rep. De skulle lave mit koblingshuset, fordi det drejede skævt. Men så fik jeg afvide af Thansen's mekaniker, "at det skal dreje skævt, det gør alle. Det kan også have noget med at gøre, at de ikke er lavet til at kører så stærkt." SLUT.

Stærkt=70 km/t på toppen.

Men kan dette være sandt? Omkring koblingshuset. Det drejer enormt skævt.

De giantoer jeg har roddet med kører den ikke skævt rundt, det er nok en inkompatimet scooter brian som ikke ved hvad han snakker om. Ond

Jeg vil forslå dig at hvis du kan prøv at sætte en ny klokke på og se om den gør det samme. Lidt skævhed vil der altid være pga slitage.

Hvor gammel er den igrunden og hvor langt har den kørt, hvad med service er de lavet?
Skal man lære skal man prøve...
Svar
#8
Johansen.1981 Skrev:De giantoer jeg har roddet med kører den ikke skævt rundt, det er nok en inkompatimet scooter brian som ikke ved hvad han snakker om. Ond

Jeg vil forslå dig at hvis du kan prøv at sætte en ny klokke på og se om den gør det samme. Lidt skævhed vil der altid være pga slitage.

Hvor gammel er den igrunden og hvor langt har den kørt, hvad med service er de lavet?

Den har kørt godt 4500 km. og den er fra 07- aprilmåned.
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar


Forum spring: