Søg Garagen Hej Gæst! Register

Dioder på scooter
#1
her er hvor jeg satte dioder og kontak på min Listo.

[Image: album_pic.php?pic_id=118]

det er kontakten, den sidder på siden af scooteren og der er osse en blå diode i den.

Her sidder mine dioder så, tværbjælken inde under fronten.
[Image: album_pic.php?pic_id=117]

resultatet ses her.
[Image: album_pic.php?pic_id=112][/img]

http://www.dioder.dk/info.aspx?infoid=11&subid=8
på overstående link vises der et diagram over hvordan tilslutter dioderne på sin scooter.

mvh,
martin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej martin.
jeg mangler lidt info om hvilke dioder man skal bruge, hvor skal ledningerne hen overhovedet? de skal vel have en eller anden form for strøm? Smil
Svar
#3
hej T-bone du har helt ret.

jeg lagde et link med et diagram over hvordan man tilslutter dioderne til ledningsnettet, der kan man også se hvilke dioder man skal bruge. jeg købte min hos thansen, det kan ikke anbefales da der allerede er sprunget en. Grin

mvh,
martin
Svar
#4
Hej. Jeg har lige rettet linket for dig så den peger direkte hen til vejledningen.

Hvis ikke nogen kommer mig i forvejen skal jeg nok tage et par billeder der viser hvor man skal tilslutte hvad.
Svar
#5
meget gerne billeder tak Grin
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
man kan vel også sætte dioder i
den lille positions lygte forneden
Svar
#7
Nej Nej vent lige en bette uge så kommer den gamles Listo her i nyt design. Så skal du se liderkarle lys.
Svar
#8
så må jeg jo hellere
male min i en rigtig
lidderkarle farve ude
på jobbet he he
Svar
#9
chipmand Skrev:Nej Nej vent lige en bette uge så kommer den gamles Listo her i nyt design. Så skal du se liderkarle lys.

Husk billeder så Tbone hér også fatter bønne af alt jeres elektronik-snak Smil) Smil)
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#10
Da jeg var her inde og så det, brugte jeg weekenden på at lave det.. ! HeHe..

Jeg ser bare GODT UD... Grin

Har også den samme kontakt.. !
Men den sidder bare ikke der... !!
Svar
#11
Det er IKKE dioder jeg vil lave. Og min Listo skal heller ikke males om, den er pæn som den er. Mere røber jeg ikke.
Svar
#12
Min bliver den SEJEST.. ! HAHA
Svar


Forum spring: