Søg Garagen Hej Gæst! Register

Fed men billig MC
#13
På både Regal og Lifan er motoren den samme, på Regal dog gummiophængt. Vibrationer mener jeg ikke er voldsomt på lifanen, og slet ikke efter at jeg har gearet den på baghjul med fire tænder. Og ja, man skal vænne sig til gear, har man kørt scooter eller bil for længe kan det nok volde problemer i starten, og har man ikke nogen finmotorik i foden lærer man det nok aldrig, jeg har dog ingen problemer, frigear kan måske smutte en ud af ti gange.

Om Regal er bedre end Lifan køremæssigt er svær at bedømme, Måske var min Puma bedrer end dem begge, men det er jo en anden type af MC, men det mener jeg er umulig at bedømme, medmindre man har kørt mere end en lille tur på begge.
Man sad ikke godt på Lifan´en, men efter at jeg fik ændret sædet: http://www.letsindig.be/lifan/vedligehol...de/rep.htm er kørerstilling perfekt.

Heldigvis er der ikke meget krom på lifan´en, helt som på scooterer er det meste plastik, hvad jeg ser som en fordel, den smule krom der er er ikke af den bedste kvalitet, men endnu har jeg ikke noget rust af betydning, den står som ny.
Fortid mange biler og mortorcykler- NU Kawasaki er6f
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#14
Kinamaskiner. Hvis man fjerner alt der er fremstillet i Kina, fra "kvalitetsmaskinerne", vil man få en fæl oplevelse!! Det gælder både mc og scootere!!! :oops: Griner
Hilsen Bent
Svar
#15
bent Skrev:Kinamaskiner. Hvis man fjerner alt der er fremstillet i Kina, fra "kvalitetsmaskinerne", vil man få en fæl oplevelse!! Det gælder både mc og scootere!!! :oops: Griner
Hilsen Bent
Ja, på fjernøstlige mc'er bliver enkelte dele (bla. ledningsnet) produceret i Kina af underleverandører - dog med kvalitetskontrol bestemt af firmaet, der bestiller delene.
HD, Ducati, MV Agusta, BMW og andre Europæiske mc'er har dog ikke mange Kinadele monteret...endnu.

Kvalitetskontrol er alfa omega, og det er nok der den svipser når det skal være ultrabilligt.
Svar


Forum spring: