Søg Garagen Hej Gæst! Register

85ccm Cylinder kit omdysning
#1
Hej jeg har siddet og spekuleret lidt. Der står på http://www.stage6.dk/products/productinf...temID=3967 at når du montere dette kit skal den omdyses osv. det så også fint nok . Men det jeg tænkte lidt over er , jeg har allerede dysset min Texas op efter jeg satte powerluffilter på . Og nu spørgsmålet skal den dysses op eller ku den kører med det ?

Ps. Kører med dyse str. 94 nu.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej.

Jeg tror det er fint nok med dyse 94...
Tror heller ikke der findes en bestemt størrelse, lige når man har tun på. Det er at prøve sig lidt frem.
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
#3
Anders Pedersen Skrev:Hej.

Jeg tror det er fint nok med dyse 94...
Tror heller ikke der findes en bestemt størrelse, lige når man har tun på. Det er at prøve sig lidt frem.


Okay


Tak for det hurtige svar Smil
Svar
#4
Det var så lidtSmil
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
#5
Fashia Skrev:Hej jeg har siddet og spekuleret lidt. Der står på http://www.stage6.dk/products/productinf...temID=3967 at når du montere dette kit skal den omdyses osv. det så også fint nok . Men det jeg tænkte lidt over er , jeg har allerede dysset min Texas op efter jeg satte powerluffilter på . Og nu spørgsmålet skal den dysses op eller ku den kører med det ?

Ps. Kører med dyse str. 94 nu.

Da jeg skiftet til 70ccm havde jeg også en 94 dyse i min sprint. Men da jeg havde skiftet cylinder puttet jeg en 98 dyse i, men den var alt for stor, det endte jeg at den kørte bedst med en 92 dyse. Så jeg skulle faktisk dyse ned efter jeg havde skiftet cylinder. Fortvivlethock:

Så jeg tror at en 94 dyse ville være fint som udgangspunkt, men for at hente mest muligt ud af din cylinder skal du nok lave en tændrørsaflæsning når den nye cylinder kommer på. :wink:
Giantco Sprint 2007 17000km & Yamaha Fs1 1978 22000km.
Og nu også en Giantco Sprint 2009 1000Km.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Jeg har nøjagtig det samme.

70 ccm og kører fint med dyse 92.
Ejer af en Giantco Sprint (Evighedsmaskinen),
og har tidligere eget en PGO Pmx "No Fear" Nr. 155/580. Men viste sig at være stjålet.
Har nu lige indkøbt en Puch Maxi, og er ved at istandsætte den fuldstændig.

Med Venlig Hilsen Anders Pedersen
Svar
#7
big7000 Skrev:Da jeg skiftet til 70ccm havde jeg også en 94 dyse i min sprint. Men da jeg havde skiftet cylinder puttet jeg en 98 dyse i, men den var alt for stor, det endte jeg at den kørte bedst med en 92 dyse. Så jeg skulle faktisk dyse ned efter jeg havde skiftet cylinder. Fortvivlethock:

Så jeg tror at en 94 dyse ville være fint som udgangspunkt, men for at hente mest muligt ud af din cylinder skal du nok lave en tændrørsaflæsning når den nye cylinder kommer på. :wink:


Hehe okay.

Tror bare jeg holder mig til det 72ccm jeg har fundet hos stage6 istedet. ka kører med std. topstykke osv. os mindre benzin slugning
Svar


Forum spring: