Søg Garagen Hej Gæst! Register

Adly Baboon skal køre hurtigere
#1
Hej. Jeg har en Adly silverfox baboon. Og kunne godt tænke mig at den kørte 60-70 med et godt optræk har taget skiven nogle der ved hvad jeg kan købe til den?


*OBS*
Overskrift rettet, og PB sendt.
Jps.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

آگهی
#2
Hej og velkommen hertil.
Dette er ikke SG så lav venligst en overskrift der er beskrivende og ikke som på SG de prikker, det er ikke velset her som du måske vil finde ud af.

Vi har et forum her der har en vis standard og den SKAL holdes.

Undskyld den hårde tone men du kan lige så godt lære det fra dag1 Smil

Mht til hvad der kan gøres så:
Har du set der er en søgefunktion her? Det er tilladt selv at tænke og prøve at søge først, evt i 4taktersektionen Smil

Svar
#3
Russer:

Har hjulpet ham lidt Blink med øjet .
Svar
#4
Jps

Bare jeg ikke har jaget ham væk. Men stilen her skal sgu da holdes, det er blandt andet derfor jeg personligt er her. Smil

Svar
#5
russer60 Skrev:Jps

Bare jeg ikke har jaget ham væk. Men stilen her skal sgu da holdes, det er blandt andet derfor jeg personligt er her. Smil

Gør mit yderste for at stilen på B-S, bliver holdt Smil.
Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)

#6
Det iorden. men min baboon er ikke en 4 takter så hvorfor skulle jeg kigge under 4 takter?
Svar
#7
chb Skrev:Det iorden. men min baboon er ikke en 4 takter så hvorfor skulle jeg kigge under 4 takter?


Skal du heller ikke. Det er bare Russer60, der troede det var en 4takter Smil. Jeg har kun prøvekørt modellen, og ved ikke hvor du kan skaffe tundele til den. Måske passer den dele, med nogle andre scootermærker?
Svar
#8
Hvad er forskellen på en alm. silverfox og så den du har?

Men her er ihvertfald lidt http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2873
Yamaha TZR
Svar
#9
Sorry, undskylder da at jeg skrev forkert, der er jo kun 1 tal mellem 2 og 4 og jeg ramte forkert i farten Smil

Den du har er selvfølgelig en 2 takter, erkender min fejltagelse men søgefunktionen er stadig til for at kunne bruges Blink med øjet

Svar
Vil du slippe for reklamerne - Opret en bruger idag, og bliv en del af fællesskabet. :)



Forum spring: