02-05-2008, 08:11
Forestil jer en masse bandeord her først.
Smider snart den 2hjuler over højre skulder og opgiver
Skulle køre idag her til morgen og den starter fint (efter jeg havde husket at åbne for benzinen :oops: )
Alt går fint og den trækker også godt, kører ca 300m og så vil den pludselig ikke tage gassen ved gearskift?
Kunne faktisk heller ikke lokke den op i omdr.
Nåh humpede af sted til hvor jeg skulle, fik det ordnet og kørte hjem igen.
Starter fint og omgående, trækker fint op i 1. gear, skifter til 2. og med det samme dør/drukner den.
Forstået sådan at den ikke vil tage gassen men motoren er igang.
Kører hjem med 30km/t ca. Prøver at give den lidt choker og det kan den lide, straks kører den bedre
Mit umiddelbare bud er at den selvfølgelig får for lidt benzin men!
Dysen passer ifølge Dutch og colourtunen.
Jeg har prøvet stortset alle indstillinger på nålen da det jo er i mellemgassen den ikke kan tage ved= nålens stilling.
Vil prøve at stille på nålen en sidste gang men ellers vil jeg køre med lidt choker selvom det ikke er optimalt da jeg skal bruge den idag.
Forhåbentlig på man/tirsdag kommer den 21mm som jeg skal have sat på.
Har en, måske forkert, idè om at den 17,5mm er lidt for lille til at den kører optimalt?
Nogen der har andre forslag til hvad det kan være?
*EDIT*
http://peecee.dk/upload/view/112165
Sådan ser mit tændrør ud, er det en ok farve?
Har skiftet fra en #88 til en #90 da nålen var i top, dvs at den fik alt hvad den kunne tygge i sig men det var ikke helt nok.
Det har hjulpet betydeligt men det er som om den ikke lyder sund ved fuldgas, den skraldrer meget synes jeg.
Kan det mon have noget at gøre med de 2 ufrivillige stop jeg havde undervejs til Fredericia (Træf 7000) Altså at stempelringene er slidte f.eks?
Smider snart den 2hjuler over højre skulder og opgiver
Skulle køre idag her til morgen og den starter fint (efter jeg havde husket at åbne for benzinen :oops: )
Alt går fint og den trækker også godt, kører ca 300m og så vil den pludselig ikke tage gassen ved gearskift?
Kunne faktisk heller ikke lokke den op i omdr.
Nåh humpede af sted til hvor jeg skulle, fik det ordnet og kørte hjem igen.
Starter fint og omgående, trækker fint op i 1. gear, skifter til 2. og med det samme dør/drukner den.
Forstået sådan at den ikke vil tage gassen men motoren er igang.
Kører hjem med 30km/t ca. Prøver at give den lidt choker og det kan den lide, straks kører den bedre
Mit umiddelbare bud er at den selvfølgelig får for lidt benzin men!
Dysen passer ifølge Dutch og colourtunen.
Jeg har prøvet stortset alle indstillinger på nålen da det jo er i mellemgassen den ikke kan tage ved= nålens stilling.
Vil prøve at stille på nålen en sidste gang men ellers vil jeg køre med lidt choker selvom det ikke er optimalt da jeg skal bruge den idag.
Forhåbentlig på man/tirsdag kommer den 21mm som jeg skal have sat på.
Har en, måske forkert, idè om at den 17,5mm er lidt for lille til at den kører optimalt?
Nogen der har andre forslag til hvad det kan være?
*EDIT*
http://peecee.dk/upload/view/112165
Sådan ser mit tændrør ud, er det en ok farve?
Har skiftet fra en #88 til en #90 da nålen var i top, dvs at den fik alt hvad den kunne tygge i sig men det var ikke helt nok.
Det har hjulpet betydeligt men det er som om den ikke lyder sund ved fuldgas, den skraldrer meget synes jeg.
Kan det mon have noget at gøre med de 2 ufrivillige stop jeg havde undervejs til Fredericia (Træf 7000) Altså at stempelringene er slidte f.eks?